| GuidZP400 |
91535b88-8c18-432a-a220-ca543d7f04fd
|
| Biuletyn |
611981-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
| Regon |
00110334000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
| Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
| Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Sejmu Biuro Inwestycyjno-Techniczne, Wydział Podawczy, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych.
|
| Numer referencyjny |
BIT-3021-76/20(MNM)
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, o parametrach minimalnych opisanych w pkt 4 Rozdziału II SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 tej ustawy jeżeli zaistniały one w okresach określonych w art. 24 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ (pkt 2).
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 300 000,- zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 umowy na dostawę komputerów przenośnych o wartości min. 300 000,- zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał dokumentów:
1) oświadczenia w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualnych na dzień składania ofert (Załącznik nr 4 i Załącznik nr 5);
2) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (lub są nadal wykonywane) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane (lub są nadal wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. Rozdziału I SIWZ (Załącznik nr 6),
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 300 000 zł – na potwierdzenie warunku określonego w pkt 2.2. Rozdziału I SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia” Rozdział II SIWZ: karty katalogowe, foldery lub karty produktu zawierające dane techniczne oferowanego sprzętu również w postaci odnośników do odpowiednich stron internetowych producenta. Zamawiający dopuszcza złożenie tych dokumentów w języku angielskim.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ .
2. Do oferty należy załączyć:
1) „Kalkulację cenową (Załącznik nr 1),
2) Specyfikację techniczną” (Załącznik nr 2).
3) oświadczenia aktualne na dzień składania ofert:
a) o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4),
b) potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5),
4) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie);
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej;
6) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie pisemnej;
7) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2 składa dokument zgody z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,-zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami w Istotnych Postanowień Umowy - Rozdziała IV SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|