Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, urządzeń biurowych oraz subskrypcji do programu do obróbki grafiki, na potrzeby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613350-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 480000008, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1. Dostawa sprzętu komputerowego: monitorów, komputerów stacjonarnych, dysków zewnętrznych, sprzętu sieciowego LAN, projektora, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
2. Dostawa przenośnych komputerów PC dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi.
3. Dostawa subskrypcji oprogramowania do obróbki grafiki dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi.
4. Dostawa odtwarzaczy audio oraz audio-video dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97afc22d-7be0-469b-8ecd-4c67499eb9a1
Biuletyn 613350-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Regon 27789400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 282
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 6843355
Zamawiajacy fax 426 843 355
Zamawiajacy email ctmustex@muzeumwlokiennictwa.muz.pl
Adres strony url www.cmwl.pl
Adres strony internetowej Nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cmwl.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, urządzeń biurowych oraz subskrypcji do programu do obróbki grafiki, na potrzeby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Numer referencyjny DAG.2310.22.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na cztery części: 1. Dostawa sprzętu komputerowego: monitorów, komputerów stacjonarnych, dysków zewnętrznych, sprzętu sieciowego LAN, projektora, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi 2. Dostawa przenośnych komputerów PC dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. 3. Dostawa subskrypcji oprogramowania do obróbki grafiki dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. 4. Dostawa odtwarzaczy audio oraz audio-video dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, pełnomocnictwo
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; b) zmiana terminu realizacji umowy; c) zmiana zakresu zamówienia, w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia; d) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; e) zmian sposobu płatności na fakturowanie częściowe f) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
IV 6 1 sposob udostepniania 3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; b) zmiana terminu realizacji umowy; c) zmiana zakresu zamówienia, w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia; d) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; e) zmian sposobu płatności na fakturowanie częściowe f) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, 93-034 Łódź ul. Piotrkowska 282; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych może Pani/ Pan uzyskać pod adresem iod@cmwl.pl/ oraz telefonicznie pod numerem 42 684 33 55 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze DAG.2310.22.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawi art. 8 i nn oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy, do upływu terminu do ich wniesienia. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego: monitorów, komputerów stacjonarnych, dysków zewnętrznych, sprzętu sieciowego LAN, projektora, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: monitorów, komputerów stacjonarnych, dysków zewnętrznych, sprzętu sieciowego LAN, projektora, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa przenośnych komputerów PC dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem umowy jest dostawa przenośnych komputerów PC dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji oprogramowania do obróbki grafiki dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji oprogramowania do obróbki grafiki dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odtwarzaczy audio oraz audio-video dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odtwarzaczy audio oraz audio-video dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)