| GuidZP400 |
97afc22d-7be0-469b-8ecd-4c67499eb9a1
|
| Biuletyn |
613350-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| Regon |
27789400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piotrkowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
282
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
93-034
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
6843355
|
| Zamawiajacy fax |
426 843 355
|
| Zamawiajacy email |
ctmustex@muzeumwlokiennictwa.muz.pl
|
| Adres strony url |
www.cmwl.pl
|
| Adres strony internetowej |
Nie dotyczy
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
| Postepowanie wspolne tresc |
Nie dotyczy
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Nie dotyczy
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cmwl.pl
|
| Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
|
| Oferty wnioski dostepne |
Nie dotyczy
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie dotyczy
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie dotyczy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, urządzeń biurowych oraz subskrypcji do programu do obróbki grafiki, na potrzeby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| Numer referencyjny |
DAG.2310.22.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1. Dostawa sprzętu komputerowego: monitorów, komputerów stacjonarnych, dysków zewnętrznych, sprzętu sieciowego LAN, projektora, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
2. Dostawa przenośnych komputerów PC dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi.
3. Dostawa subskrypcji oprogramowania do obróbki grafiki dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi.
4. Dostawa odtwarzaczy audio oraz audio-video dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, pełnomocnictwo
|
| Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
| Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
|
| Obejmuje ustanowienie |
Nie dotyczy
|
| Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
| Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
| Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
| IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
| IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
| IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
| IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
| IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
| IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
| IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:
a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
b) zmiana terminu realizacji umowy;
c) zmiana zakresu zamówienia, w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia;
d) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
e) zmian sposobu płatności na fakturowanie częściowe
f) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:
a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
b) zmiana terminu realizacji umowy;
c) zmiana zakresu zamówienia, w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia;
d) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
e) zmian sposobu płatności na fakturowanie częściowe
f) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralne Muzeum Włókiennictwa
w Łodzi, 93-034 Łódź ul. Piotrkowska 282;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych może Pani/ Pan uzyskać pod adresem iod@cmwl.pl/ oraz telefonicznie pod numerem 42 684 33 55
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze DAG.2310.22.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawi art. 8 i nn oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy, do upływu terminu do ich wniesienia.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego: monitorów, komputerów stacjonarnych, dysków zewnętrznych, sprzętu sieciowego LAN, projektora, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: monitorów, komputerów stacjonarnych, dysków zewnętrznych, sprzętu sieciowego LAN, projektora, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa przenośnych komputerów PC dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem umowy jest dostawa przenośnych komputerów PC dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa subskrypcji oprogramowania do obróbki grafiki dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji oprogramowania do obróbki grafiki dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa odtwarzaczy audio oraz audio-video dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odtwarzaczy audio oraz audio-video dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
| | |