| GuidZP400 |
05a650ec-d507-4f05-818f-e59fd61ab526
|
| Biuletyn |
613876-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
|
| Regon |
87154789900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szewska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Chełmża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-140
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
56 675 22 55
|
| Zamawiajacy fax |
56 676 45 56
|
| Zamawiajacy email |
szpitalchelmza@gmail.com
|
| Adres strony url |
http://www.szpitalchelmza.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie będzie dofinansowane z programu: Projekt UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną. Podziałanie 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpitalchelmza.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalchelmza.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, w wersji papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy Spółka z o.o., ul. Szewska 23, 87-140 Chełmża, wejście C sekretariat zarządu II piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża
|
| Numer referencyjny |
ZP/4/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
sześć części
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy). Postępowanie 6 cześciowe.
Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko wraz z wyładowaniem, złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz z złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5.
2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
3) Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4) Oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, w tym wraz z ofertą należy złożyć min. wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
25. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
25.1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest, Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Szewska 23, 87-140 Chełmża
25.1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z IDO Panią Pan Marek Kuczma tel. 795 587 015 e-mail szpitalchelmza.abi@gmail.com
25.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
25.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
25.4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie w przypadku współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku, w którym złożono do Komisji Europejskiej zestawienie wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu PO WER 2014-2020, a w przypadku projektu RPO WK-P 2014-2020 przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu przez Instytucję Zarządzającą RPO WK-P do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
25.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
25.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
25.7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
25.8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
25.9. Wyjaśnienia
− * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
− RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 1,
stolik - 22 szt., biurko - 3 szt., szafa komoda - 11 szt., szafa ubraniowa - 8 szt,. zestaw mebli kuchennych - 1 szt., zestaw mebli kuchennych - 1 szt., zestaw mebli kuchennych - 1 szt., lada (rejestracja) - 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 2,
kanapa - 5 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 3,
fotel - 10 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 4,
krzesło - 36 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 5,
regał - 8 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 6,
szafa BHP - 10 szt.
|
| | |