Dostawę mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-02 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Miejscowość Chełmża
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613876-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391500003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy). Postępowanie 6 cześciowe.
Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko wraz z wyładowaniem, złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05a650ec-d507-4f05-818f-e59fd61ab526
Biuletyn 613876-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Regon 87154789900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szewska
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Chełmża
Zamawiajacy kod pocztowy 87-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 675 22 55
Zamawiajacy fax 56 676 45 56
Zamawiajacy email szpitalchelmza@gmail.com
Adres strony url http://www.szpitalchelmza.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie dofinansowane z programu: Projekt UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną. Podziałanie 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitalchelmza.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalchelmza.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy Spółka z o.o., ul. Szewska 23, 87-140 Chełmża, wejście C sekretariat zarządu II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża
Numer referencyjny ZP/4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy sześć części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy). Postępowanie 6 cześciowe. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko wraz z wyładowaniem, złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz z złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3) Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, w tym wraz z ofertą należy złożyć min. wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 25. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 25.1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest, Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Szewska 23, 87-140 Chełmża 25.1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z IDO Panią Pan Marek Kuczma tel. 795 587 015 e-mail szpitalchelmza.abi@gmail.com 25.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 25.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 25.4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie w przypadku współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku, w którym złożono do Komisji Europejskiej zestawienie wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu PO WER 2014-2020, a w przypadku projektu RPO WK-P 2014-2020 przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu przez Instytucję Zarządzającą RPO WK-P do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 25.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 25.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 25.7. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 25.8. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 25.9. Wyjaśnienia − * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. − ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. − RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 1, stolik - 22 szt., biurko - 3 szt., szafa komoda - 11 szt., szafa ubraniowa - 8 szt,. zestaw mebli kuchennych - 1 szt., zestaw mebli kuchennych - 1 szt., zestaw mebli kuchennych - 1 szt., lada (rejestracja) - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 2, kanapa - 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 3, fotel - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 4, krzesło - 36 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 5, regał - 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Browina 62, poczta 87-140 Chełmża”. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - pakiet nr 6, szafa BHP - 10 szt.
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)