Dostawa książek, podręczników oraz oprogramowania na tablice interaktywne na potrzeby projektów UNIWERSYTET JUTRA oraz UNIWERSYTET JUTRA II, przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części

Publication date 2020-11-26
End date 2020-11-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615926-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 221000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek, podręczników oraz oprogramowania na tablice interaktywne na potrzeby projektów UNIWERSYTET JUTRA oraz UNIWERSYTET JUTRA II, przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f i/lub 2g do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w załącznikach 2a-2g.
Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia, koszt rozładunku i wniesienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46dbcb19-ad60-45d4-bf7b-264fb5024870
Biuletyn 615926-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 12933300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440,
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email dzpuam@amu.edu.pl,
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu UNIWERSYTET JUTRA – zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im Adama Mickiewicza w Poznaniu (nr WND-POWR.03.05.00-00-Z303/17), UNIWERSYTET JUTRA II – zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im Adama Mickiewicza w Poznaniu” (nr WND-POWR.03.05.00-00-Z303/18)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amu.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. H. wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa książek, podręczników oraz oprogramowania na tablice interaktywne na potrzeby projektów UNIWERSYTET JUTRA oraz UNIWERSYTET JUTRA II, przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części
Numer referencyjny ZP/5015/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek, podręczników oraz oprogramowania na tablice interaktywne na potrzeby projektów UNIWERSYTET JUTRA oraz UNIWERSYTET JUTRA II, przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f i/lub 2g do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w załącznikach 2a-2g. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia, koszt rozładunku i wniesienia.
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie: część 1, 2, 5, 7- maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy, część 3, 4, 6 - maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych przekazanych w postępowaniu jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, tel. (61) 829 40 00, www.amu.edu.pl; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zamawiającego jest Pani Justyna Baksalary, kontakt: adres iod@amu.edu.pl; 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. osoby, których dane osobowe zostały w postępowaniu przekazane posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO; 9. osobom, których dane osobowe zostały w postępowaniu przekazane nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego unii europejskiej lub państwa członkowskiego
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ, dla każdej części osobno; wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2a – 2g do SIWZ; oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy); pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - część 1 – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100), - część 2 – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), - część 3 – 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100), - część 4 – 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), - część 5 – 390,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100), - część 6 – 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100), - część 7 – 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020, poz. 299).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), umowa zostanie zmieniona w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, tzn. do kwoty wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w nowej stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT, b) odnośnie zmniejszenia ilości tytułów książek będących przedmiotem umowy, które może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy nakład tytułu książki zostanie wyczerpany w okresie realizacji umowy. Warunkiem zmiany umowy jest przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o wyczerpaniu nakładu, potwierdzonego przez wydawnictwo lub dystrybutora książki. W tym wypadku odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie także wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust. 1 w oparciu o ceny jednostkowe ustalone w formularzu cenowym Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2, c) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zmiany terminu publikacji lub wystąpienia siły wyższej, o okres odpowiednio przedłużenia terminu publikacji lub wystąpienia siły wyższej, d) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-11-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa książek i podręczników dla Instytutu Filologii Germańskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek i podręczników dla Instytutu Filologii Germańskiej. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2a. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa książek dla Instytutu Muzykologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek dla Instytutu Muzykologii Wspólny Słownik Zamówień: 22100000-1 Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2b. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2b.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania na tablice interaktywne dla Wydziału Anglistyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania na tablice interaktywne dla Wydziału Anglistyki. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2c. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2c.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa książek dla Wydziału Historii (wydawnictwa polskie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek dla Wydziału Historii (wydawnictwa polskie). Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2d. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2d.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa książek dla Wydziału Historii oraz Wydziału Biologii (wydawnictwa zagraniczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek dla Wydziału Historii oraz Wydziału Biologii (wydawnictwa zagraniczne). Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2e. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2e.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa książek dla Instytutu Kultury Europejskiej (wydawnictwa polskie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek dla Instytutu Kultury Europejskiej (wydawnictwa polskie). Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2f. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2f.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa książek dla Instytutu Kultury Europejskiej (wydawnictwa zagraniczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek dla Instytutu Kultury Europejskiej (wydawnictwa zagraniczne). Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2g. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2g.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)