| GuidZP400 |
c6198c82-d054-4e3b-95b7-9a89efe4b232
|
| Biuletyn |
759722-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski
|
| Regon |
13010000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 375 22 34
|
| Zamawiajacy fax |
71 375 24 72
|
| Zamawiajacy email |
bzp@uwr.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.uni.wroc.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.uni.wroc.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ, należy złożyć do dnia 09.12.2020 r. do godziny 9:00
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, 50-145 Wrocław, ul. Uniwersytecka 22-26, pokój nr 14.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych, komputerów biurkowych, oprogramowania, drukarek, skanerów, osprzętu sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych na potrzeby Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
|
| Numer referencyjny |
WPAE.2710.2.2020.AM
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa komputerów przenośnych, komputerów biurkowych, oprogramowania, drukarek, skanerów, osprzętu sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych na potrzeby Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania dla sprzętu i oprogramowania wraz z kalkulacją cenową – załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał minimum jedną dostawę o wartości minimum 200 000 zł brutto, obejmująca sprzęt komputerowy;
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Pod pojęciem „jedna dostawa" Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na pod¬stawie jednej umowy. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biule¬tynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2) Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wskazanych w §14 Wzoru umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-09T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|