Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: „Z nauką i pasją kreuję swoją przyszłość w Gminie Koźminek”

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Gmina Koźminek
Miejscowość Koźminek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759439-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: „Z nauką i pasją kreuję swoją przyszłość w Gminie Koźminek” Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu realizowanego przez Zamawiającego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dostawa obejmuje:
- Zestaw: monitor interaktywny i projektor w tym:
Monitor interaktywny -szt. 1
I. Projektor szt 1
II. z uchwytem - szt. 1
- Zestaw: monitor interaktywny, urządzenie wielofunkcyjne, laptop,
- Monitor interaktywny - szt. 1
- "Urządzenie wielofunkcyjne „ szt. 1
- Laptop szt. 1
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do następujących placówek:
Pozycja 1, Szkoła Podstawowa im. A.Mielęckiego, Koźminek,
Pozycja 2, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II, Moskurnia.
3.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (dowóz, wniesienie, montaż dla poz. 1 opz) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e218ae20-a7c4-480e-ac8f-dc1c50409c08
Biuletyn 759439-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Koźminek
Regon 25085541700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koźminek
Zamawiajacy kod pocztowy 62-840
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 637 085
Zamawiajacy fax 627 637 207
Zamawiajacy email gmina@kozminek.pl
Adres strony url http://www.bip.kozminek.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Z nauką i pasją kreuję swoją przyszłość w Gminie Koźminek” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.kozminek.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - osobiście, kurier, operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: „Z nauką i pasją kreuję swoją przyszłość w Gminie Koźminek”
Numer referencyjny RIR ZP.271.2.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: „Z nauką i pasją kreuję swoją przyszłość w Gminie Koźminek” Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu realizowanego przez Zamawiającego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Dostawa obejmuje: - Zestaw: monitor interaktywny i projektor w tym: Monitor interaktywny -szt. 1 I. Projektor szt 1 II. z uchwytem - szt. 1 - Zestaw: monitor interaktywny, urządzenie wielofunkcyjne, laptop, - Monitor interaktywny - szt. 1 - "Urządzenie wielofunkcyjne „ szt. 1 - Laptop szt. 1 Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do następujących placówek: Pozycja 1, Szkoła Podstawowa im. A.Mielęckiego, Koźminek, Pozycja 2, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II, Moskurnia. 3.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (dowóz, wniesienie, montaż dla poz. 1 opz) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego lub komputerowego i multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3.2.2. składa: - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 6.3.1.1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie informacji określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia, ze oferowane dostawy spełniają wymagania postawione w SIWZ: - opisu oferowanego sprzętu komputerowego i multimedialnego pod kątem spełniania wymogów postawionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia i podpisuje Załącznik Nr 6 do SIWZ opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu komputerowego i multimedialnego, które wyspecyfikował Zamawiający, a także określa producenta oraz model oferowanego sprzętu komputerowego. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę sprzętu komputerowego i multimedialnego z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. a) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; d) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: a) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, b) zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, c) zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, d) zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych), e) zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego), f) ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, g) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, m) zmiany wynikające ze stanu epidemii covid 19, n) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, o) nastąpi konieczność dostarczenia innego Sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu, spowodowana zakończeniem produkcji Sprzętu lub wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 3. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie. 4. Zmiany umowy nie dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy;
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)