GuidZP400 |
24576a01-a9ff-491f-8243-1f7145311af5
|
Biuletyn |
756296-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
12137497000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
BIURO FINANSÓW KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zawarcie umowy ramowej na dostawę niszczarek
|
Numer referencyjny |
175/Ckt/20/MP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę niszczarek,
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa ramowa będzie obowiązywać od dnia podpisania do dnia 31 grudnia 2022 r. lub
do wyczerpania środków, o których mowa w § 2 ust.1 Projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest wyłonienie maksimum trzech Wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
Wszystkie warunki realizacji zamówienia zostały określone w SIWZ oraz załącznikach do niej. Zamawiający udzieli zamówienia, którego przedmiot jest objęty umową ramową, zgodnie
z art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp Wykonawcom, z którymi zawarł umowę ramową, zapraszając ich do składania ofert zgodnie z art. 101a ust. 9 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 7
Zmiany umowy ramowej
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian zdefiniowanych w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści konkretnego zamówienia w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania konkretnego zobowiązania, w tym terminu realizacji zamówienia, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania zamówienia, przy czym zmiana ta nie wpłynie na zwiększenie ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 6.
2) Zmiany należytego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy Strony dopuszczają możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
3. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. b lub c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych, które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmian w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenie.
4. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie przewidziane niniejszą umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czy powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towaru i usług.
§ 8
Odstąpienie od umowy ramowej
1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ramowej w przypadku gdy:
a) Wykonawca nie złożył oferty w 3 prowadzonych postępowaniach cząstkowych,
b) Wykonawca złożył ofertę w postępowaniu cząstkowym przewyższającą ceny określone
w załączniku nr 6 do niniejszej umowy ramowej.
c) Wykonawca nienależycie wykona co najmniej dwa zamówienia, których przedmiot objęty jest niniejszą umową. ( spóźnienia w dostawach, wadliwe wykonanie , niewykonanie)
2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od daty wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust.1.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|