Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 r. na potrzeby Przedszkola Nr 22 w Tarnowskich Górach – Różne produkty spożywcze

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Przedszkole nr 22
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760306-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do jednostki organizacyjnej Gminy Tarnowskie Góry tj. Przedszkola Nr 22 mającego siedzibę w Tarnowskich Górach przy ul. Wyszyńskiego 137.
Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2.1 SIWZ – w dokumencie Exel i pdf.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
• Załączniki nr 2.1 do SIWZ – Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c89f233-2094-4b2c-a7f0-21d5b629b18d
Biuletyn 760306-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole nr 22
Regon 27150995000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kard. St. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 137
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 285 12 68
Zamawiajacy fax 32 285 12 68
Zamawiajacy email przedszkole22tg@wp.pl
Adres strony url http://przedszkole22tg.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzi Pełnomocnik Zamawiającego, wyznaczony na mocy art. 15 ust.2-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42-612 Tarnowskie Góry, ul.Wincentego Janasa 11
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zopo.tarnowskiegory.nv.pl/zopo,m,2532,2020.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście na poniższy adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42-612Tarnowskie Góry, ul. Wincentego Janasa 11 (wejście z lewej strony budynku, piętro II, pokój nr 2-Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 r. na potrzeby Przedszkola Nr 22 w Tarnowskich Górach – Różne produkty spożywcze
Numer referencyjny ZOPO.2610.6a.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do jednostki organizacyjnej Gminy Tarnowskie Góry tj. Przedszkola Nr 22 mającego siedzibę w Tarnowskich Górach przy ul. Wyszyńskiego 137. Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2.1 SIWZ – w dokumencie Exel i pdf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: • Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, • Załączniki nr 2.1 do SIWZ – Formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 31658,27
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na tym, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawy artykułów spożywczych do placówek/obiektów świadczących wyżywienie (w stołówce, i/lub w sali jadalni, i/lub w innym miejscu spożywania posiłków w danej placówce).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Warunek wiedzy i doświadczenia będzie oceniany na podstawie wstępnego oświadczenia Wykonawcy złożonego do oferty wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów(aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): aktualnego odpisu z właściwego rejestr ulub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Pełnomocnik Zamawiającego pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wskazuje dostępność oświadczeń lub dokumentów przez zaznaczenie odpowiedniej strony internetowej w oświadczeniu na Formularzu oferty
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp(w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Pełnomocnika Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy (zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy) lub wprowadzenie nowych postanowień umowy na zasadach opisanych poniżej: a) wnioskowanie Stron o zmianę: - wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje, - wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany. b) opis zmiany: - zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; - zmiana zakresu ilościowego wskazanych w załączniku nr 2 produktów spowodowana zwiększeniem liczby wydawanych posiłków; -zmiana zakresu rzeczowego umowy - w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiotu mowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne: zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta, zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych; - zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy. - zmiany teleadresowe Stron, - zmiany przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - siła wyższa, - inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. - zmiany umowy korzystne dla Zamawiającego, w tym szczególności obniżenie cen za realizację usługi; c) procedura wprowadzania zmian przez Wnioskodawcę; - opis proponowanej zmiany, - wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, - termin wprowadzenia zmian, d) wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie 10 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do sekretariatu Zamawiającego. Wnioski wniesione z niezachowaniem terminu oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)