Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz przetworów mięsnych (wędlin)

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Szkoła Policji w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759975-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz przetworów mięsnych (wędlin) do Szkoły Policji w Pile.
2. Niniejsze postępowanie podzielone jest na dwie części:
Część nr 1 - dostawy przetworów mięsnych (wędlin) w orientacyjnej ilości – 4850 kg,
Część nr 2 - dostawy mięsa wołowego i wieprzowego w orientacyjnej ilości – 2210 kg.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 odrębne części, zgodnie z załącznikami nr 2a i 2b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
4. Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. Załączniki te stanowią jednocześnie Formularze cenowe, które stanowić będą część oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90f9a3a4-5f88-4ee6-b88c-fa2637da5a3e
Biuletyn 759975-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Policji w Pile
Regon 57029066300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 3522134,
Zamawiajacy fax 67 3522322
Zamawiajacy email magdalena.losos@sppila.policja.gov.pl,
Adres strony url www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkolenie Policji
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pisemne należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz przetworów mięsnych (wędlin)
Numer referencyjny 524/JZ-179/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz przetworów mięsnych (wędlin) do Szkoły Policji w Pile. 2. Niniejsze postępowanie podzielone jest na dwie części: Część nr 1 - dostawy przetworów mięsnych (wędlin) w orientacyjnej ilości – 4850 kg, Część nr 2 - dostawy mięsa wołowego i wieprzowego w orientacyjnej ilości – 2210 kg. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 odrębne części, zgodnie z załącznikami nr 2a i 2b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. 4. Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. Załączniki te stanowią jednocześnie Formularze cenowe, które stanowić będą część oferty.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. 2. Zamawiający zastrzega prawo żądania wydłużenia okresu realizacji umowy do 3 miesięcy po terminie określonym w umowie, tj. po 31 marca 2021 r., w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 3. Przewidywany termin pierwszej dostawy: 04 stycznia 2021 r. 4. Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.) lub posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, która jest przedmiotem zamówienia, spełniającym niezbędne warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L. z 30 kwietnia 2004 r. nr 139.1).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.) lub decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzenia zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym - zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753). Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie rodzajów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (Dz. U. z 2007 r. nr 106 poz. 730). Z ww. decyzji winno wynikać, iż przedsiębiorstwo Wykonawcy jest dopuszczone do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia lub posiada zezwolenie na produkcję artykułów spożywczych stanowiących przedmiot zamówienia; b) Wypełniony „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (…)”, w którym należy wykazać dysponowanie min. jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu towaru, ze wskazaniem daty wydania decyzji lub kontroli dopuszczającej pojazd do transportu w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karty charakterystyki zaoferowanych produktów - dot. części nr 1 - przetwory mięsne (wędliny).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony w każdej pozycji Opis przedmiotu zamówienia (Formularz cenowy) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ. 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, 5) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe pośrednio lub bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - dostawa przetworów mięsnych (wędlin) – w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Część nr 2 - dostawa mięsa wołowego i wieprzowego – w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). 2. Wszelkie informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale X SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ i są jej integralną częścią. 2. Zamawiający informuje, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona. Szczegółowe informacje zostały zawarte w § 7 Istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przetwory mięsne (wędliny)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. 2. Zamawiający zastrzega prawo żądania wydłużenia okresu realizacji umowy do 3 miesięcy po terminie określonym w umowie, tj. po 31 marca 2021 r., w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 3. Przewidywany termin pierwszej dostawy: 04 stycznia 2021 r. 4. Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. Załącznik ten stanowi jednocześnie Formularz cenowy, które stanowić będzie część oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso wołowe i wieprzowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15111000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. 2. Zamawiający zastrzega prawo żądania wydłużenia okresu realizacji umowy do 3 miesięcy po terminie określonym w umowie, tj. po 31 marca 2021 r., w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 3. Przewidywany termin pierwszej dostawy: 04 stycznia 2021 r. 4. Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2b do SIWZ. Załącznik ten stanowi jednocześnie Formularz cenowy, który stanowić będzie część oferty.
  

Criterion

Kryteria Część nr 2- Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Część nr 1- Cena oferty
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Część nr 1 - Jakość
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)