Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”.

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Olkuszu
Miejscowość Olkusz
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759884-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 445120002, 302130005, 161200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części wynosi: 8
Część I. Wyposażenie do pracowni budowlanej
Część II. Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
Część III. Dostawa wyposażenia komputerowego
Część IV. Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym
Część V. Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom
Część VI. Meble do pracowni
Część VII. Glebogryzarka spalinowa
Część VIII. Komputery

ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI I-VII:
1. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
2. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były
min. 24 miesięczną gwarancją.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat.
6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.
7. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.

ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI VIII.
1. Zamawiający dopuszcza dostawę komputerów poleasingowych/używanych z zastrzeżeniem, że:
a. sprzedający wystawi deklarację określającą jego pochodzenie,
b. sprzedający potwierdzi w deklaracji, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych.
2. Urządzenia muszą być wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były
min. 24 miesięczną gwarancją.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat.
7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.
8. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.

UWAGA: Rzeczy nie mogą być przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie może być przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych, czy też sądowo – administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie, czy też wyłączenie prawa Wykonawcy
do rozporządzania nim.

Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a.

Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 042cdef9-e46e-4d4e-9859-da877d6f8cdf
Biuletyn 759884-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Olkuszu
Regon 27625504500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olkusz
Zamawiajacy kod pocztowy 32-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 032 6430414, 6476670
Zamawiajacy fax 326 430 490
Zamawiajacy email przetargi@sp.olkusz.pl
Adres strony url www.sp.olkusz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp.olkusz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”.
Numer referencyjny OZP.272.29.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części wynosi: 8 Część I. Wyposażenie do pracowni budowlanej Część II. Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej Część III. Dostawa wyposażenia komputerowego Część IV. Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym Część V. Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom Część VI. Meble do pracowni Część VII. Glebogryzarka spalinowa Część VIII. Komputery ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI I-VII: 1. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 2. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat. 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych. 7. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy. ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI VIII. 1. Zamawiający dopuszcza dostawę komputerów poleasingowych/używanych z zastrzeżeniem, że: a. sprzedający wystawi deklarację określającą jego pochodzenie, b. sprzedający potwierdzi w deklaracji, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych. 2. Urządzenia muszą być wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych. 8. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy. UWAGA: Rzeczy nie mogą być przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie może być przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych, czy też sądowo – administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie, czy też wyłączenie prawa Wykonawcy do rozporządzania nim. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, b) osobiście, c) za pośrednictwem posłańca, d) faksu, e) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - porozumiewanie się w formie poczty elektronicznej na adres: przetargi@sp.olkusz.pl oraz faksem na nr 32 647 66 41. 2. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający oświadcza, że nie planuje zwołania zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawnieni są: Brygida Stopa, Joanna Szatan - Kenderow. D) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz; NIP 6372024678; REGON 276255045; adres e-mail: spolkusz@sp.olkusz.pl Tel 32 643 04 10 /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych – Angeliką Żmudą 1) za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: angelika@informatics.jaworzno.pl 2) listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych: ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”. Znak sprawy OZP.272.29.2020 /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Uwaga: Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 1) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu tego obowiązku, którego treść zawarta jest we wzorze formularza ofertowego *- załącznik nr 1 do SIWZ. ------------------------------------------------------------------ 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). UWAGA: W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii spowodowanej wirusem wywołującym chorobę COVID-19, na terenie urzędu mogą występować ograniczenia w sposobie funkcjonowania i obsługi petentów. Prosimy o zapoznawanie się z aktualnymi komunikatami dotyczącymi funkcjonowania Starostwa zamieszczanymi na stronie internetowej www.sp.olkusz.pl. W przypadku składania oferty osobiście lub za pośrednictwem posłańca, osoba dostarczająca winna skontaktować się wcześniej z pracownikiem urzędu pod numerami telefonów: 32 647 66 70 lub 32 647 88 60. W przypadku konieczności wprowadzenia zasad funkcjonowania urzędu z wyłączeniem bezpośredniej obsługi petentów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania czynności otwarcia ofert z wyłączeniem możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób z jednoczesnym zapewnieniem transmisji online z otwarcia ofert umieszczonej na stronie internetowej www.sp.olkusz.pl na której dostępna jest SIWZ przedmiotowego zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie do pracowni budowlanej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część I. Wyposażenie do pracowni budowlanej: I. Giętarka do prętów zbrojeniowych typ: GP-5 – 1 szt Giętarka przeznaczona do gięcia: - w rowku prętów gładkich i żebrowanych do fi 12 - z promieniem 35mm (wokół rdzenia giętarki) prętów gładkich (Re 250MPa max) do fi 16 i żebrowanych (Re500MPa max) do fi 14 - W giętarkę wbudowane jest łożysko - Elementem gnącym jest hartowana stalowa rolka. - Giętarka wyposażona jest w dwa dodatkowe zderzaki do ustawiania długości giętego pręta. - Na wyposażeniu giętarki znajduje się wkładka redukująca szczelinę w rdzeniu do 9mm - Rdzeń z rowkiem o głęb. 25mm - Giętarka wyposażona jest w regulowany zderzak ograniczający ruch rączki Wymiary urządzenia - Długość ramienia gnącego wynosi 700mm. – 900 mm II. Nożyce do prętów – 1 szt  Szczęki kute ze stali chromowo-molibdenowej umożliwiają cięcie do 160 kg/mm²  Rękojeści rurowe  Uchwyty z tworzywa  Regulacja szczęk  Możliwość wymiany szczęk.  Długość 850 -1000mm  Maksymalne średnica ciętego materiału 12mm/31HRC; 9mm/48HRC III. Imadło ślusarskie obrotowe – 1 szt.  Wykonany z żeliwa  Regulowana obrotowa podstawa  Siła ścisku imadła (kg)- min. 100  Głębokość szczęk (mm) - 80-90  Rozstaw szczęk max (mm) - co najmniej 100 Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej: I. kombajn kosmetyczny, 1 szt. Opis: Kombajn kosmetyczny z mezoterapią bezigłową Ekran dotykowy LCD Posiada możliwość wykonywania zabiegów:  Peeling kawitacyjny  Mikrodermabrazja diamentowa  Dermomasaż  Fale Radiowe  Liposukcja ultradźwiękowa  Mezoterapia Bezigłowa  Oxybrazja Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu peelingu kawitacyjnego: Częstotliwość UD: łopatka 25 kHz / głowice 1 MHz Moc wyjściowa: 0,2 - 1 W/cm2 Fuse: 1,2A Napięcie: 230 V - 50 Hz Światłoterapia kolor czerwony i niebieski Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu mikrodermabrazji diamentowej: Pompa tłokowa z płynnie regulowanym podciśnieniem pracy od 0 do 0,4 bar. Czas pracy: 0-30 min Moc: 60 W Fuse: 1,2A Napięcie: 230 V-50Hz Funkcjonalności przy wykonywaniu dermomasażu: Czas pracy: 0-60 min Fuse: 1,6A Napięcie: 230 V - 50Hz Moc urządzenia: 60 W Podciśnienie: 5-20 inHg Fale radiowe: Fuse: 1,6 A Napięcie: 230 V - 50 Hz Moc urządzenia: 120 W Częstotliwość: 1 MHz Intensywność: 5 - 100 W Laser półprzewodnikowy: 650 nm Moc lasera: 3mW 3 głowice Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu liposukcji ultradźwiękowej: Ultradźwięki: zakres pracy: 0 -20 min częstotliwość podstawowa: 0,5 -5 Mhz częstotliwość modulująca: 30 kHz moc wyjściowa: 3 J/głowice - 21 J/głowice praca ciągła lub pulsacja 1 s Infrared: długość fali: 8780 nm - 30 stopni C 9659 nm - 58 stopni C moc IR: 30 W Zasilanie: 220V Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu mezoterapii bezigłowej: Moc: 35 W Fuse: 1,2A Napięcie: 230 V-50Hz Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu oxybrazja: Moc : 500Wat Ciśnienie pompy (max 12 bar) na wyjściu 10 bar - możliwość pełnej regulacji. Możliwość regulacji dawkowania soli fizjologicznej w zakresie od 0-50gr II. pomocnik SPA, 1 szt. Opis: Zestaw składa się z: 1. Fotel kosmetyczny elektryczny  Długość 200 cm  Wysokość regulowana  elektryczna regulacja wysokości siedziska oraz kąta podparcia pleców i nóg;  sterowanie pilotem;  poduszki z pianki elastycznej;  obicie z eko-skóry,  podłokietniki z możliwością demontażu, wykończone elementami drewnianymi;  zagłówek z otworem na twarz, pozwalający na korzystanie z fotela w roli stołu do masażu;  trzy siłowniki;  kolor obicia: biały. 2. Taboret kosmetyczny  Wysokość oparcia min. 25 cm  Podstawa wyposażona w 5 kółek.  Poduszka wykonana z elastycznej pianki.  Obicie wykonane z skóry ekologicznej.  Hydraulicznie regulowana wysokość. 3. Lampa kosmetyczna Funkcje:  lampa bezcieniowa  szkło powiększające 8 dpi  statyw na kółkach  regulowany kąt nachylenia  Moc 22 W 4. Pomocnik kosmetyczny Posiada kółka Posiada wysuwaną kuwetkę, Posiada 3 drewniane półki. Kolor: biały; III. fotel barberski, 1 szt. Opis Regulacja wysokości i kąta nachylenia oparcia, podnóżka oraz długości zagłówka. Obicie – eko skóra Żeliwna podstawa w formie dysku. Pompa hydrauliczna. Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia komputerowego: I. 18 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Opis: Rodzaj: all in one Przekątna ekranu: min. 23,8 cale Procesor: wydajność co najmniej 7900 według Passmark Ilość rdzeni: min. 6 Karta graficzna: zintegrowana Złącza karty graficzne: HDMI Ilość pamięci RAM: min. 16 GB Rodzaj pamięci RAM : DDR4-2666 Typ dysku twardego: SSD Pojemność dysku twardego: min. 512 GB System operacyjny: Windows Dodatkowe: napęd optyczny DVD+/-RW, czytnik kart pamięci, karta sieciowa, bluetooth, wi-fi, klawiatura, mysz, kamera internetowa II. 1 laptop – 1 szt. Opis: Procesor: wydajność co najmniej 7900 według Passmark Karta graficzna zintegrowana Pamięć RAM: min. 8GB DDR4 Dysk twardy: min. 200 GB SSD Karta dźwiękowa: zintegrowana Rodzaje wejść/wyjść: wejście zasilania (AC-in) – min. 1 szt. HDMI,2 x USB w tym co najmniej 1 x typu USB 3.0 lub nowsze, RJ-45 (LAN– min. 1 szt. lub Display Port – min. 1 szt., wejście słuchawkowe/głośnikowe (mini jack) – min. 1 szt.; Zainstalowany system operacyjny: Licencja Microsoft Windows 7 Professional PL 64Bit lub równoważny/wyższy, tj. umożliwiający obsługę programów biurowych np. pakietu Microsoft Office 2016 wraz z obsługą programów dedykowanych – obsługi programów do wizualizacji i programowania urządzeń automatyki np. PLC. Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser). Ekran: przekątna ekranu min. 15,6”, rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080. Zasilanie: akumulator litowo-jonowy, zasilacz Wyposażenie dodatkowe min.: układ klawiatury - US, wydzielona klawiatura numeryczna, czytnik kart pamięci, touchpad, wbudowane głośniki i mikrofon. Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym: 1. Wyposażenie stanowisk przygotowujących do egzaminu z kwalifikacji EE.05 technik elektryk – 2 zestawy miernik pomiaru rezystancji izolacji  Napięcie pomiarowe wybierane: 50, 100, 250, 500, 1000 V  Wskazanie ciągłe mierzonej rezystancji izolacji  Samoczynne rozładowanie pojemności mierzonego obiektu po zakończeniu pomiaru rezystancji izolacji  Akustyczne wyznaczanie pięciosekundowych odcinków czasu ułatwiające zdjęcie charakterystyk czasowych  Wskazania rzeczywistego napięcia pomiarowego podczas pomiaru  Zabezpieczenie przed pomiarem obiektów pod napięciem  Pomiar trójprzewodowy  pomiar rezystancji obwodu (szybka sygnalizacja akustyczna dla obwodu o rezystancji mniejszej od 30Ω  Pomiar ciągłości połączeń ochronnych i wyrównawczych zgodnie z PN-EN 61557-4 prądem >200 mA Pomiar pojemności podczas pomiaru RISO Pomiar napięć stałych i przemiennych w zakresie 0...600 V 2 wykrywacz kabli  Maks. głębokość wykrywania: od 40 do 100 mm  Wykrywane materiały: przewody pod napięciem, żelazo, metale kolorowe, drewno  Automatyczna kalibracja 2 Zestaw narzędzi 1000V:  Zestaw wkrętaków, 9 szt  Szczypce uniwersalne  Szczypce boczne  Szczypce okrągłe  Szczypce płaskie  Jednobiegunowy wskaźniki napięcia 8 Zestaw wkrętaków 1000V (grubość części roboczej X szerokość części roboczej / długość części roboczej)  0,6X3/100 (1 sztuka)  0,8X4/100 (1 sztuka)  1,0X5,5/125 (1 sztuka)  1,2X6,5/150 (1 sztuka)  0/60 (1 sztuka)  1/80 (1 sztuka)  2/100 (1 sztuka) 8 Rezystor 1000Ω ♦ 0,57A ♦ 320VA  Napięcie max: 380VAC, 400VDC  Tolerancja rezystancji: +- 10%  Rezystancja izolacji: >3x10^9 Ω  Rezystancja uziemienia: < 0,1 Ω  Moc: 320VA  Rezystancja: 1000 Ω  Imax: 0,57 A 4 Rezystor 100Ω ♦ 1,8A ♦ 320VA  Napięcie max: 380VAC, 400VDC  Tolerancja rezystancji: +- 10%  Rezystancja izolacji: >3x10^9 Ω  Rezystancja uziemienia: < 0,1 Ω  Moc: 320VA  Rezystancja: 100 Ω  Imax: 1,8 A 4 amperomierz analogowy DC z kilkoma zakresami do 7500mA, laboratoryjny 2 amperomierz analogowy AC z kilkoma zakresami do 6 lub 10A, laboratoryjny 2 Watomierz analogowy klasa 0,5 (1-5A)-(240V/480V), laboratoryjny • zakres pomiarowy 1-5A (240V/480V) • ilość zakresów 2 • klasa dokładności 0,5% • pomiar dla częstotliwości w zakresie 25 do 1000Hz dla PF-1 • pomiar mocy AC dla częstotliwości 45-65Hz • Wymiary nie mniejsze niż: 195 (szerokość)×169 (wysokość)×85 (głębokość) mm • długość skali co najmniej 130mm, pod skalą lusterko na całym zakresie • Gniazda bananowe 4mm lub zaciski przykręcane • pozycja pracy pozioma lub pionowa 2 Praska PZ 4 /0,5-6 4 Praska PZ /1,5-6 4 Szczypce do zdejmowania izolacji 451N 8 Praska PZ 6 R/6KT / 0.25-6 4 wkrętarka akumulatorowa ok.14V Lion 4 zestaw końcówek (bitów) do wkrętarki Zawartość zestawu: min. 27 szt. końcówek 1/4" o długości 25mm: PH1 x 2, PH2 x 2, PH3 x 2, SL6, SL8, PZ2 x 6, PZ3 x 5, TX10 x 2, TX15 x 2, TX25 x 2, TX30 x 2, Min. 13 szt. końcówek 1/4" o długości 50mm: PH1, PH2 x 2, PZ1, PZ2 x 3, TX15, TX20, TX25 x 2, TX30 x 2, Min. 2 szt. końcówki 1/4'' o długości 85mm: PH2 x 2, Min.2 szt. nasadek z końcówką 1/4": 1 szt. nasadki do śrub 8mm, 1 szt. nasadki do śrub 10mm, uchwyt magnetyczny z prowadnicą 1/4" Rodzaj opakowania: mocna kaseta z tworzywa 4 silnik 3-fazowy o mocy 1,1kW; przystosowany do przełącznika gwiazda trójkąt. 400V/690V 2 multimetr uniwersalny z funkcją pomiaru prądu stałego i zmiennego 10 Autotransformator 3 fazowy (z wejściem i wyjściem 3-fazowym), wolnostojący, z możliwością płynnej regulacji napięcia od 0V do ok 400V 1 Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom - 1 zestaw Zestaw do inteligentnego sterowania roletami umożliwiający: Pozycjonowanie poziomu rolety w zależności od pory dnia Zdalne sterowanie roletami i żaluzjami Ustawienia czasowe Realizacja złożonych scen sterowanie pilotem oraz za pomocą aplikacji 2 Zestaw automatyki budynkowej zawierający: centralkę do zarządzania systemem i modułami włącznik sprzętów elektrycznych cztery różne czujniki: dymu, ruchu, zalania i kontaktronowy, sterowanie za pomocą aplikacji 2 Zestaw do inteligentnego sterowania oświetleniem zawierający: centrale sterującą, 3 sztuki - inteligentne przekaźniki Z-Wave, pilot do urządzeń Z-Wave. 2 praska do końcówek RJ45 1 panel led naścienny RGB+CCT8-strefowy 230V/3V 1 Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Meble do pracowni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Meble do pracowni I. stół zbrojarski – 1 szt. Opis: Wymiary: 900h x2100 x740mm Nośność blatu min. 1000kg Konfiguracja  2 szuflady 60 - 46h x530 x 445m  1 schowek - 444h x 560(544mm w świetle) x 540mm  1 półka - 25h x560 x 540mm Pokrycie blatu blacha ocynkowana Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz II. Stół laboratoryjny aluminiowy, z szynami TH35, szufladą - 2 sztuki  długość: 160cm  głębokość: 82-87 cm  grubość: 2-3 cm  wysokość nóżek stołu – 75- 80 cm.  konstrukcja ze stopu aluminium ze stałym lakierem proszkowym bądź stalowa Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Glebogryzarka spalinowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16120000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pojemność silnika: min 160 cm³ Moc znamionowa: min. 3,8 kW Prędkość obrotowa: min. 165 obr/min Głębokość robocza: min 20 cm Szerokość robocza: powyżej 50 cm Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Komputery – 28 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Komputery – 28 szt. Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 3 w Olkuszu, ul. Fr. Nullo 32, 32-300 Olkusz Typ Komputer stacjonarny (biurkowy) Zastosowanie Komputery będą wykorzystywane na zajęciach w technikum w klasach o kierunkach informatycznych Procesor Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w teście PassMark2007 CPU Mark wynik nie mniejszy niż 80000 punktów według wyników opublikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Płyta główna Płyta główna umożliwiająca pracę procesora z maksymalną wydajnością, wyposażona minimalnie w: • port szeregowy, • kontroler USB, łącznie min. 6 portów USB (w tym minimum 2 porty USB 3.0) Pamięć operacyjna • min 12GB, z możliwością rozbudowy Karta graficzna Zintegrowana, obsługująca DirectX 10, osiągająca w teście PassMark – G3D Mark High End Videocards wynik minimum 700 pkt. według wyników opublikowanych na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php Karta dźwiękowa • karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera • porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. Dysk twardy Minimum 480 GB dysk SSD Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/-RW Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania Złącza i interfejsy Minimalnie: • 1 x 15-stykowe D-Sub • 1 x HDMI • 2 x USB 2.0(tył) • 2 x USB 2.0 (front) • 4 x USB 3.0(tył) • 1 x RJ-45 (LAN) • 1 x wyjście słuchawkowe (front) • 1 x wejście na mikrofon (front) • 1 x wejście na mikrofon (tył) • 1 x wejście liniowe (tył) • 1 x wyjście liniowe (tył) • czytnik kart pamięci Obudowa Obudowa typu Mini Tower lub Tower zapewniająca właściwe chłodzenie elementów, wyciszenie jednostki oraz wymagany w Unii Europejskiej poziom ekranowania elektromagnetycznego. Wyposażenie minimalne: • gniazda słuchawek i mikrofonu z przodu • wejście i wyjście liniowe oraz wejście na mikrofon z tyłu • min. 6 gniazd USB w tym co najmniej 2 gniazda USB 2.0 z przodu obudowy, • obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi Oprogramowanie i nośniki Microsoft Windows 10 PL Pro System operacyjny musi mieć zainstalowany najnowszy dostępny Service Pack. Dołączone nośniki z oprogramowaniem i sterownikami. Wyposażenie dodatkowe • przewód zasilający • klawiatura USB w układzie polski programisty • mysz laserowa, z interfejsem USB, z rolką (scroll)
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)