Dostawa mebli biurowych do PFRON

Publication date 2020-12-03
End date 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761781-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i rozstawieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego mebli biurowych i konferencyjnych do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w tym mebli przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
2. Zaproponowane meble powinny być seryjnie produkowane i jednakowe w danym asortymencie oraz muszą posiadać rozwiązania systemowe. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia opakowań i odpadów zabezpieczających meble i wywiezienia ich do miejsc przeznaczonych na składowanie tego typu odpadów i opakowań zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska lub przyrody i przepisami regulującymi gospodarkę odpadami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ „Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Szczegółowy opis przedstawia minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,
2
Dostawa mebli biurowych do PFRON
jakim muszą odpowiadać meble oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Szczegółowy opis wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach (np. grubość/wytrzymałość podanych materiałów oraz komponentów). W takiej sytuacji obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie równoważności oferowanego produktu oraz złożenia dokumentów potwierdzających równoważność, w szczególności uwiarygodniających te rozwiązania.
5. Miejsca dostaw, montażu i rozstawienia przedmiotu zamówienia są pomieszczenia biurowe Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wskazane w załączniku nr 4 do umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni przed faktycznym terminem dostawy oraz o planowanych terminach wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób porozumiewania z Zamawiającym opisany jest w § 11 Umowy.
7. Dostawa (dopuszcza się dostawę mebli partiami) i rozładunek mebli oraz pozostałe prace związane z montażem i rozstawieniem mebli oraz uprzątnięciem opakowań mogą być realizowane w godzinach 08:00 – 16:00 (pod warunkiem wcześniejszego ustalenia z Zamawiającym dni i godzin).
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli własnym transportem i wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia własnymi zasobami, na własny koszt i ryzyko.
9. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi na meble wynosił minimum 36 miesięcy, a gwarancja jakości na meble była nie krótsza niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b6899e5-1796-4bba-9d5f-341171422b0f
Biuletyn 761781-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-828
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 055 494
Zamawiajacy fax 225 055 275
Zamawiajacy email Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl
Adres strony url http://www.pfron.org.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa (kancelaria – parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych do PFRON
Numer referencyjny ZP/21/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu . Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i rozstawieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego mebli biurowych i konferencyjnych do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w tym mebli przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. Zaproponowane meble powinny być seryjnie produkowane i jednakowe w danym asortymencie oraz muszą posiadać rozwiązania systemowe. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia opakowań i odpadów zabezpieczających meble i wywiezienia ich do miejsc przeznaczonych na składowanie tego typu odpadów i opakowań zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska lub przyrody i przepisami regulującymi gospodarkę odpadami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ „Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Szczegółowy opis przedstawia minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, 2 Dostawa mebli biurowych do PFRON jakim muszą odpowiadać meble oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Szczegółowy opis wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach (np. grubość/wytrzymałość podanych materiałów oraz komponentów). W takiej sytuacji obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie równoważności oferowanego produktu oraz złożenia dokumentów potwierdzających równoważność, w szczególności uwiarygodniających te rozwiązania. 5. Miejsca dostaw, montażu i rozstawienia przedmiotu zamówienia są pomieszczenia biurowe Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wskazane w załączniku nr 4 do umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni przed faktycznym terminem dostawy oraz o planowanych terminach wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób porozumiewania z Zamawiającym opisany jest w § 11 Umowy. 7. Dostawa (dopuszcza się dostawę mebli partiami) i rozładunek mebli oraz pozostałe prace związane z montażem i rozstawieniem mebli oraz uprzątnięciem opakowań mogą być realizowane w godzinach 08:00 – 16:00 (pod warunkiem wcześniejszego ustalenia z Zamawiającym dni i godzin). 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli własnym transportem i wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia własnymi zasobami, na własny koszt i ryzyko. 9. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi na meble wynosił minimum 36 miesięcy, a gwarancja jakości na meble była nie krótsza niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 575000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow Termin realizacji Umowy wynosi maksymalnie 50 dni. 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 8. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający przewiduje zastosowanie art. 24 aa ustawy. 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia na Dostawę mebli biurowych do PFRON (dalej: Postępowanie”), Zamawiający przekazuje poniżej informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych uczestników Postępowania - Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, z siedzibą w Warszawie (00-828), Al. Jana Pawła II 13; - z Administratorem można skontaktować się także telefonicznie pod numerem (22) 50 55 500 oraz poprzez e-mail: kancelaria@pfron.org.pl; - Administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@pfron.org.pl, telefonicznie pod numerem (22) 50 55 165 lub listownie na adres Al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa. Inspektor ochrony danych jest osobą, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu określenia spełniania warunków w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu określenia spełniania warunków w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 dostawę mebli o wartości minimum 200 000 zł brutto. UWAGA: w przypadku, gdy ww. zakres usług będzie stanowił część usług o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić usługi, o których mowa powyżej. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku usług w celu spełnienia powyższych warunków. UWAGA: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu tylko w przypadku, gdy wykaże spełnienie wszystkich powyższych wymagań. 2. Na podstawie art. 24aa ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia Umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zamawiający dokona oceny wstępnej na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ zgodnie z ustawą wraz z aktami wykonawczymi. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunki. 4. Warunek określony w pkt 1a i 1b powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 5. W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; - oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt. 1b ppkt. 3) litera a) SIWZ. Usługi powinny być wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie, w szczególności referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić według Załącznika nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikaty potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w normach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ; Atesty badań wytrzymałościowych, odporności na zapalanie (w przypadku mebli tapicerowanych).
Inne dokumenty niewymienione 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odrębnie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została najwyżej oceniona – na wezwanie Zamawiającego – Wykonawca składa dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia każdego z nich odrębnie. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 (spełnienie warunków udziału w postępowaniu) i 3 (brak podstaw do wykluczenia) ustawy, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca powinien wskazać dostępność takich oświadczeń lub dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego lub w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokumenty, o których mowa w ust. 9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 2 pkt b, składa dokument, o którym mowa w ust 9 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. 13. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w ust. 9 pkt 1 i pkt 2 ppkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki na jakich Zamawiający zawrze Umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie do umowy zmian za zgodą Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 muszą być dokonywane zgodnie z przepisem art. 144 ustawy. 4. W zawartej umowie istotnej zmianie mogą ulec zapisy w następujących przypadkach: 4.1 upadłości albo likwidacji; 4.2 zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 4. 3 zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia wykonawcy 4.4 jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej; 4.5 zmniejszenia wynagrodzenia na skutek zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy, z powodu rezygnacji z części przedmiotu Umowy z przyczyn których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy lub z powodu odstąpienia od niej. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy; 4.6 zmiany zakresu dostaw wynikającej ze zmian organizacyjnych lub w zakresie działalności Zamawiającego; 5. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt 4 wymaga podpisania aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferta musi być przedstawiona zgodnie z zasadami określonymi w ustawie i odpowiadać treści niniejszej SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (Załącznik 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2020 r. o godz. 13:00 w: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 19, pokój nr 312. 5.Wykonawca jest zobowiązany do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia, takich jak produkcja mebli. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania Umowy. Wartość zabezpieczenia wyniesie 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 7. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji (rozumiany jako zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do rozpoczęcia realizacji dostaw do lokalizacji określonych w SIWZ)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)