Dostawa środków ochrony osobistej dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie

Publication date 2020-12-03
End date 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Sobowie
Miejscowość Ożarów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761648-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 184243000, 181430003, 398310006, 337413009, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 836e44ac-e011-417b-8cec-fa0d842a01dd
Biuletyn 761648-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Sobowie
Regon 29114210200000
Zamawiajacy adres ulica Sobów
Zamawiajacy adres numer domu 117
Zamawiajacy miejscowosc Ożarów
Zamawiajacy kod pocztowy 27-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8611942
Zamawiajacy fax 15 8611941
Zamawiajacy email dps_sobow@poczta.fm
Adres strony url http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Dom Pomocy Społecznej w Sobowie, Sobów 117, 27-530 Ożarów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony osobistej dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie
Numer referencyjny DG.26.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 9
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami pkt. 9.3 SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami pkt. 9.3 SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami pkt. 9.3 SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych w umowie i przewidzianych w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ, w szczególności: 1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego. 2. Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta. 3 Wydłużenie terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy pomimo zachowania należytej staranności. 4. Dokonanie zmiany terminu dostawy jest uzależnione od wyrażenia zgody przez instytucję dofinansowującą przedmiot zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis dostawa rękawic jednorazowych nitrylowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis dostawa maseczek ochronnych chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis dostawa kombinezonów ochronnych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis dostawa maseczek ochronnych FFP2
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis dostawa proszku antybakteryjnego do prania
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33741300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis dostawa płynu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis dostawa płynu dezynfekującego do powierzchni
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)