Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach

Publication date 2020-12-04
End date 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762490-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331241305, 336960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 012ab0d4-0200-4a0f-a46b-949fdb3a622a
Biuletyn 762490-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Regon 50644804000000
Zamawiajacy adres ulica Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Łapy
Zamawiajacy kod pocztowy 18-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 814 24 38
Zamawiajacy fax 085 814 24 82
Zamawiajacy email przetargi@szpitallapy.pl
Adres strony url https://szpitallapy.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitallapy.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitallapy.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający może porozumiewać się z Wykonawcą również za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ W ŁAPACH UL. JANUSZA KORCZAKA 23, 18-100 ŁAPY
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach
Numer referencyjny ZP/35/2020/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a) zmianę terminu wykonania umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w terminie obowiązywania umowy lub do czasu rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem, iż termin wykonania umowy nie może być dłuższy niż 3 miesiące; b) zmianę dotyczącą obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, obniżki cen na dany asortyment; c) zmianę limitów ilościowych zamawianych wyrobów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia, zarówno „na plus” jak i „na minus”, bez zmian wartości brutto zamówienia, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku takiej zmiany Wykonawca, oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę. 2. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową stawkę podatku VAT. 4. Dopuszczalne będzie podwyższenie cen towaru wynikające z art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia konieczności zmiany spoczywa na Wykonawcy. 5. Wprowadzenie zmian określonych w § 9 ust. 1 pkt. a) - c) oraz w § 9 ust. 3 i 4 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Plastry opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,96
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Poloplast do mocowania sond donosowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Test na Hylicobacter pylor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Gaziki sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Paski diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Paski diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Środki kontrastowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)