GuidZP400 |
012ab0d4-0200-4a0f-a46b-949fdb3a622a
|
Biuletyn |
762490-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
|
Regon |
50644804000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Korczaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łapy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
085 814 24 38
|
Zamawiajacy fax |
085 814 24 82
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitallapy.pl
|
Adres strony url |
https://szpitallapy.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpitallapy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitallapy.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający może porozumiewać się z Wykonawcą również za pośrednictwem poczty elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ W ŁAPACH UL. JANUSZA KORCZAKA 23, 18-100 ŁAPY
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach
|
Numer referencyjny |
ZP/35/2020/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
a) zmianę terminu wykonania umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w terminie obowiązywania umowy lub do czasu rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem, iż termin wykonania umowy nie może być dłuższy niż 3 miesiące;
b) zmianę dotyczącą obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, obniżki cen na dany asortyment;
c) zmianę limitów ilościowych zamawianych wyrobów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia, zarówno „na plus” jak i „na minus”, bez zmian wartości brutto zamówienia, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku takiej zmiany Wykonawca, oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę.
2. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową stawkę podatku VAT.
4. Dopuszczalne będzie podwyższenie cen towaru wynikające z art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia konieczności zmiany spoczywa na Wykonawcy.
5. Wprowadzenie zmian określonych w § 9 ust. 1 pkt. a) - c) oraz w § 9 ust. 3 i 4 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany
będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Plastry opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,96
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Poloplast do mocowania sond donosowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Test na Hylicobacter pylor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Gaziki sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Paski diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Paski diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Środki kontrastowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, materiałów diagnostycznych oraz środków kontrastowych na potrzeby SP ZOZ
w Łapach” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału
na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 3.02.2022 r.
|
| |