Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Udaninie

Publication date 2020-12-04
End date 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Udanin
Miejscowość Udanin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762243-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 155000003, 31425003, 151000009, 153311709, 32200009, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki od nr.4,1 do nr.4.14.
3. Ze względu, na fakt, iż Gmina Udanin realizuje zadania z dofinansowaniem instytucji zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10: Edukacja, Działanie: 10.1. Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie: 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej - konkursy horyzontalne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego każde zadanie zostało rozdzielone na ilości produktów, które będą z przeznaczeniem na wyżywienie uczniów uczęszczających do przedszkola Kolorowe przedszkole - dziecko w swoim żywiole! oraz pozostałych uczniów. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Powyższe oznacza również, że wybrany Wykonawca będzie miał obowiązek wystawiania odrębnych faktur za artykuły żywnościowe przeznaczone dla dzieci Kolorowego przedszkole oraz faktur za pozostałe artykuły spożywcze.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 7 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ.
5.Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach między 700 - 1400
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 dnia, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
8. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
9. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS.
10.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny, mrożonki itp.)
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
12.Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
13.Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
14.Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej.
15.Dostawca mrożonek zobowiązany jest o udostępnienie minimum dwóch zamrażarek do przechowywania zamówionego towaru.
16. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Pzp.
Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający zakupi. Zakres minimalny będzie mógł być powiększony do realnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a18d9262-7540-47a4-9d2f-1118289e5ebb
Biuletyn 762243-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Udanin
Regon 39064810900000
Zamawiajacy adres ulica Udanin
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Udanin
Zamawiajacy kod pocztowy 55-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 744 28 70
Zamawiajacy fax 76 8709242
Zamawiajacy email ug@udanin.pl
Adres strony url www.udanin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPO WD
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.biuletyn.net/udanin
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biuletyn.net/udanin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Udaninie
Numer referencyjny 271.1.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki od nr.4,1 do nr.4.14. 3. Ze względu, na fakt, iż Gmina Udanin realizuje zadania z dofinansowaniem instytucji zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10: Edukacja, Działanie: 10.1. Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie: 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej - konkursy horyzontalne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego każde zadanie zostało rozdzielone na ilości produktów, które będą z przeznaczeniem na wyżywienie uczniów uczęszczających do przedszkola Kolorowe przedszkole - dziecko w swoim żywiole! oraz pozostałych uczniów. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Powyższe oznacza również, że wybrany Wykonawca będzie miał obowiązek wystawiania odrębnych faktur za artykuły żywnościowe przeznaczone dla dzieci Kolorowego przedszkole oraz faktur za pozostałe artykuły spożywcze. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 7 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. 5.Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach między 700 - 1400 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 dnia, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 8. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 9. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS. 10.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny, mrożonki itp.) 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 12.Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154). 13.Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami 14.Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej. 15.Dostawca mrożonek zobowiązany jest o udostępnienie minimum dwóch zamrażarek do przechowywania zamówionego towaru. 16. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Pzp. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający zakupi. Zakres minimalny będzie mógł być powiększony do realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw (minimum jedna) w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw (minimum jedna) w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik do siwz
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału do szkoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału do stołówki szkolnej zgodnie z załącznikiem 4.1 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych do szkoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkoły określonych w załączniku do siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa jaj do szkoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jaj do szkoły zgodnie z załącznikiem do siwz
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa do skoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa do stołówki szkolnej zgodnie załącznikiem do siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej zgodnie z załącznikiem do siwz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa owoców do szkoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców do stołówki szkolnej zgodnie z załącznikiem do siwz
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa do szkoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej zgodnie z załącznikiem do siwz
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału do stołówki szkolnej w ramach projektu Kolorowe przedszkole dziecko w swoim żywiole!
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału do stołówki szkolnej w ramach projektu Kolorowe przedszkole dziecko w swoim żywiole!
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ramach projektu Kolorowe przedszkole -dziecko w swoim żywiole!
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jaj do stołówki szkolnej w ramach realizacji projektu Kolorowe przedszkole-dziecko w swoim żywiole!
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa do stołówki szkolnej w ramach projektu Kolorowe przedszkole -dziecko w swoim żywiole!
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej w ramach projektu Kolorowe przedszkole dziecko w swoim żywiole
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa owoców do szkoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców do stołówki szkolnej w ramach projektu Kolorowe przedszkole dziecko w swoim żywiole
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej w ramach projektu Kolorowe przedszkole dziecko w swoim żywiole
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)