"Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, konstrukcji oraz mebli do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie"

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie
Miejscowość Urszulin
Województwo brak
Branża
  • Meble,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763431-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315000001, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, konstrukcji oraz mebli do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie".
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:

4.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie” obejmująca:
 dostawę i montaż fabrycznie nowego sprzętu nagłośnieniowego
i oświetleniowego oraz konstrukcji, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1. do SIWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją, strojeniem i uruchomieniem, w Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie.
W ramach dostawy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okablowanie niezbędne do połączenia urządzeń i zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania zgodnie z ich przeznaczeniem,
 dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
 dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
 gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na cały dostarczony sprzęt, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami,
 posprzątanie sal i pomieszczeń, w których realizowany będzie montaż i instalacja sprzętu,
 przeprowadzenie trzech jednodniowych szkoleń (po jednym odpowiednio w zakresie sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji) dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego,
4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż mebli do sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie” obejmująca:
 dostawę fabrycznie nowych mebli, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2. do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
 dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
 dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
 gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na wszystkie dostarczone meble, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi meblami,
 posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż,
 w przypadku mebli wyposażonych w zamki, dostarczenie 2 kompletów kluczy do każdego z zamków.
4.3. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w:
a) załączniku Nr 1.1. do SIWZ dla część 1 zamówienia,
b) załączniku Nr 1.2. do SIWZ dla części 2 zamówienia.
4.4. Gwarancja
Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie dostarczone przedmioty
na okres minimum 36 miesięcy.
Zamawiający informuje, iż długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert w obydwu częściach.
4.5. Rozwiązania równoważne
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na warunkach określonych w § 14 projektu umowy.
4.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
4.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
4.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ed6982c-6745-4552-9b4a-671cddae5e4d
Biuletyn 763431-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie
Regon 11020031400000
Zamawiajacy adres ulica Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Urszulin
Zamawiajacy kod pocztowy 22-234
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo brak
Zamawiajacy telefon 510826424,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email gbpurszulin@op.pl,
Adres strony url http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Przebudowa i rozbudowa obiektów bibliotek na potrzeby multimedialnych ekspozycji dotyczących dziedzictwa kulturowego Polesia" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie ul. Lubelska 31, gabinet dyrektora, 22-234 Urszulin; Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, konstrukcji oraz mebli do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie"
Numer referencyjny GBP/271/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, konstrukcji oraz mebli do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie". 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 4.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie” obejmująca:  dostawę i montaż fabrycznie nowego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego oraz konstrukcji, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1. do SIWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją, strojeniem i uruchomieniem, w Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie. W ramach dostawy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okablowanie niezbędne do połączenia urządzeń i zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania zgodnie z ich przeznaczeniem,  dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,  dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,  gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na cały dostarczony sprzęt, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami,  posprzątanie sal i pomieszczeń, w których realizowany będzie montaż i instalacja sprzętu,  przeprowadzenie trzech jednodniowych szkoleń (po jednym odpowiednio w zakresie sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji) dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego, 4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż mebli do sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie” obejmująca:  dostawę fabrycznie nowych mebli, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2. do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,  dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,  dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,  gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na wszystkie dostarczone meble, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi meblami,  posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż,  w przypadku mebli wyposażonych w zamki, dostarczenie 2 kompletów kluczy do każdego z zamków. 4.3. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w: a) załączniku Nr 1.1. do SIWZ dla część 1 zamówienia, b) załączniku Nr 1.2. do SIWZ dla części 2 zamówienia. 4.4. Gwarancja Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie dostarczone przedmioty na okres minimum 36 miesięcy. Zamawiający informuje, iż długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert w obydwu częściach. 4.5. Rozwiązania równoważne Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na warunkach określonych w § 14 projektu umowy. 4.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 4.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-25T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: a. w zakresie 1 części zamówienia: dostawę wraz z montażem konstrukcji scenicznej oraz systemu oświetleniowego lub nagłośnieniowego, o wartości min. 90 000,00 zł brutto, b. w zakresie 2 części zamówienia: dostawę wraz z montażem mebli o wartości min. 15 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3 SIWZ. 8.3.2. Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, 9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 10) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność wyposażenia nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego wyposażenia. 11) Zlecenia dodatkowych dostaw na podstawie art., 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu lub rozszerzeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Dokonanie jakichkolwiek zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, wynikające z niewyrażenia przez Zamawiającego zgody na dokonanie zmian. Umowa 2.2 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, 9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 10) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność wyposażenia nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego wyposażenia. 11) Zlecenia dodatkowych dostaw na podstawie art., 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu lub rozszerzeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Dokonanie jakichkolwiek zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, wynikające z niewyrażenia przez Zamawiającego zgody na dokonanie zmian.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji do Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis  dostawę i montaż fabrycznie nowego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego oraz konstrukcji, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1. do SIWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, instalacją, strojeniem i uruchomieniem, w Sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie. W ramach dostawy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okablowanie niezbędne do połączenia urządzeń i zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania zgodnie z ich przeznaczeniem,  dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,  dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,  gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na cały dostarczony sprzęt, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami,  posprzątanie sal i pomieszczeń, w których realizowany będzie montaż i instalacja sprzętu,  przeprowadzenie trzech jednodniowych szkoleń (po jednym odpowiednio w zakresie sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i konstrukcji) dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego, 4.4. Gwarancja Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie dostarczone przedmioty na okres minimum 36 miesięcy. Zamawiający informuje, iż długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert w obydwu częściach. 4.5. Rozwiązania równoważne Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na warunkach określonych w § 14 projektu umowy. 4.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 4.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż mebli do sali widowiskowo-koncertowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis  dostawę fabrycznie nowych mebli, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2. do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,  dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,  dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,  gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na wszystkie dostarczone meble, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi meblami,  posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż,  w przypadku mebli wyposażonych w zamki, dostarczenie 2 kompletów kluczy do każdego z zamków. 4.3. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w: a) załączniku Nr 1.1. do SIWZ dla część 1 zamówienia, b) załączniku Nr 1.2. do SIWZ dla części 2 zamówienia. 4.4. Gwarancja Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie dostarczone przedmioty na okres minimum 36 miesięcy. Zamawiający informuje, iż długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert w obydwu częściach. 4.5. Rozwiązania równoważne Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na warunkach określonych w § 14 projektu umowy. 4.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 4.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na dostarczone przedmioty
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)