„Sprzedaż dla Gminy Jarocin 2 szt. laptopów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020; Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu; Działanie 1.1 Wyeliminowane terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach – ZDALNA SZKOŁA+”

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Jarocin
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763662-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Gminę Jarocin 2 sztuk laptopów dla szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Jarocin z zainstalowanym systemem oraz dostawą sprzętu do siedziby Gminy Jarocin zgodnych z opisem technicznym sprzętu komputerowego przedstawionym w Tomie III SIWZ.
Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz zgodny
z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i finansów z dnia
26 grudnia 2016 r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym
i elektronicznym (Dz. U. 2019, poz. 1922). Każdy laptop musi posiadać indywidualny numer fabryczny.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji
na przedmiot zamówienia / umowy licząc od daty odbioru końcowego tj. od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ostatecznego.
Świadczenie gwarancyjne będzie realizowane na zasadzie door to door, co oznacza, że sprzęt zostanie odebrany do naprawy, a następnie zwrócony Zamawiającemu na koszt gwaranta.

Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) wykaz dostarczonych laptopów wraz z numerami seryjnymi;
b) dokumentację użytkową obsługi opisującą podstawowe funkcje sprzętu
w języku polskim, w tym literaturę drukowaną, instrukcje konserwacji itp.,
c) szczegółowe pisemne informacje dotyczące trybu zgłoszenia awarii oraz wykaz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji.

5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213100-6 Komputery przenośne.

5.3. Szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ.

5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy.

5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących dostawy będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia.
5.6. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.

5.7. Podwykonawstwo:
a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z dostawą przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2af82fef-c0cc-4a4b-b585-c9369b13be2e
Biuletyn 763662-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Jarocin
Regon 25085470200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Jarocin
Zamawiajacy kod pocztowy 63-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 499 500
Zamawiajacy fax 627 472 225
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@jarocin.pl
Adres strony url www.jarocin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Zdalna Szkoła+ w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu; Działanie 1.1 Wyeliminowane terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip2.wokiss.pl/jarocin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip2.wokiss.pl/jarocin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Jarocinie – Kancelaria Burmistrza (pok. 32) Ul. Al. Niepodległości 10, 63 - 200 Jarocin.
Nazwa nadana zamowieniu „Sprzedaż dla Gminy Jarocin 2 szt. laptopów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020; Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu; Działanie 1.1 Wyeliminowane terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach – ZDALNA SZKOŁA+”
Numer referencyjny WR – RGK.271.31.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Gminę Jarocin 2 sztuk laptopów dla szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Jarocin z zainstalowanym systemem oraz dostawą sprzętu do siedziby Gminy Jarocin zgodnych z opisem technicznym sprzętu komputerowego przedstawionym w Tomie III SIWZ. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz zgodny z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i finansów z dnia 26 grudnia 2016 r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2019, poz. 1922). Każdy laptop musi posiadać indywidualny numer fabryczny. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia / umowy licząc od daty odbioru końcowego tj. od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ostatecznego. Świadczenie gwarancyjne będzie realizowane na zasadzie door to door, co oznacza, że sprzęt zostanie odebrany do naprawy, a następnie zwrócony Zamawiającemu na koszt gwaranta. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) wykaz dostarczonych laptopów wraz z numerami seryjnymi; b) dokumentację użytkową obsługi opisującą podstawowe funkcje sprzętu w języku polskim, w tym literaturę drukowaną, instrukcje konserwacji itp., c) szczegółowe pisemne informacje dotyczące trybu zgłoszenia awarii oraz wykaz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6 Komputery przenośne. 5.3. Szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących dostawy będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.6. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z dostawą przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Wadium -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo -
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej zaakceptowanej przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody -
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami, kierując wniosek na adres: Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15 B, 63-200 Jarocin. 2. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również drogą elektroniczną na adres: szymczak@jarjarocin.pl w formie edytowalnej. 3. Ze strony zamawiającego osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami oraz do potwierdzania wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych jest: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Kamila Mocek, tel. (62) 749 96 60. 2) w sprawach procedury: Edyta Szymczak, tel. 62 740 02 95 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Jarocin Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin Tel.: 62 749 95 00 Fax.: 62 747 22 25 Poczta elektroniczna: office@jarocin.pl  Strona internetowa: www.jarocin.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w w/w jednostkach jest: Pan Witold Ruciński, kontakt: iodo@jarocin.pl.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Sprzedaż dla Gminy Jarocin 2 szt. laptopów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020; Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu; Działanie 1.1 Wyeliminowane terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach – ZDALNA SZKOŁA+”, nr sprawy WR-RGK.271.31.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”,  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 20 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena – „C”
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości i rękojmia– „G”
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)