Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi

Publication date 2020-12-08
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Zakład Karny nr 2 w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762277-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I (pakiet nr 1) - leki dermatologiczne Cześć II (pakiet nr 2) - układ moczowo-płciowy z hormonami płciowymi i lekami hormonalnymi do stosowania wewnętrznego Część III (pakiet nr 3) - leki stosowane w zakażeniach Część IV (pakiet nr 4) – układ mięśniowo-szkieletowy, leki przeciwnowotworowe, immunomodulujące i przeciwpasożytnicze Część V (pakiet nr 5) – ośrodkowy układ nerwowy Część VI (pakiet nr 6) – leki pozostałe, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, substancje recepturowe Część VII (pakiet nr 7) – przewód pokarmowy, metabolizm, krew i układ krwiotwórczy Cześć VIII (pakiet nr 8) – układ sercowo-naczyniowy Część IX (pakiet nr 9) – układ oddechowy, leki i wyroby medyczne stosowane w chorobach oczu i uszu Część X (pakiet nr 10) – opatrunki specjalistyczne stosowane w leczeniu ran Szczegółowy opis ilości przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki od nr 1 do 10 do niniejszej specyfikacji odpowiednio dla każdej części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52830a1f-00b3-441f-8085-0430537220e6
Biuletyn 762277-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny nr 2 w Łodzi
Regon 32009300000000
Zamawiajacy adres ulica J. I. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 675 06 01,
Zamawiajacy fax 42 675 06 11
Zamawiajacy email zk_2_lodz@sw.gov.pl,
Adres strony url http://www.sw.gov.pl Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej narzedzia miniportal.uzp.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny nr 2 w Łodzi
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi
Numer referencyjny DKW.2232.12.2020.MD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Część I (pakiet nr 1) - leki dermatologiczne Cześć II (pakiet nr 2) - układ moczowo-płciowy z hormonami płciowymi i lekami hormonalnymi do stosowania wewnętrznego Część III (pakiet nr 3) - leki stosowane w zakażeniach Część IV (pakiet nr 4) – układ mięśniowo-szkieletowy, leki przeciwnowotworowe, immunomodulujące i przeciwpasożytnicze Część V (pakiet nr 5) – ośrodkowy układ nerwowy Część VI (pakiet nr 6) – leki pozostałe, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, substancje recepturowe Część VII (pakiet nr 7) – przewód pokarmowy, metabolizm, krew i układ krwiotwórczy Cześć VIII (pakiet nr 8) – układ sercowo-naczyniowy Część IX (pakiet nr 9) – układ oddechowy, leki i wyroby medyczne stosowane w chorobach oczu i uszu Część X (pakiet nr 10) – opatrunki specjalistyczne stosowane w leczeniu ran Szczegółowy opis ilości przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki od nr 1 do 10 do niniejszej specyfikacji odpowiednio dla każdej części
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy posiadają: a) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.) b) zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami I-R zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2016r. poz. 224) - jeżeli dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy: wykażą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: 100 % wartości oferty złożonej na dany pakiet., oraz przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50% wartości składanej oferty wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed terminem składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wykaz wykonanych dostaw będących przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i wskazaniem podmiotów na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są: poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych (wystawione nie wcześniej jak trzy miesiące przed terminem składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy jeżeli nie jest w stanie przedstawić poświadczenia z przyczyn o obiektywnym charakterze. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej. Wartość zrealizowanych dostaw towarów będących przedmiotem zamówienia musi odpowiadać co najmniej 50% ceny złożonej oferty łącznie i dotyczyć musi min. jednej zrealizowanej dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu 1) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.), 2) zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami I-R zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2016r. poz. 224) - jeżeli dotyczy. 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i wskazaniem podmiotów na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem Nr 13; Dowodami, o których mowa, są: 4) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych
Czy wadium 1
Wadium Informacja na temat wadium Ustala się wadium w wysokości: Część I: 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Część II: 1 000,00 zł. słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Część III: 4 000,00 zł. słownie: cztery tysiące złotych 00/100 Część IV: 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Część V: 9 000,00 zł. słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 Część VI: 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Część VII: 12 000,00 zł. Słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 Część VIII: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 Część IX: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 Część X: 200,00 zł słownie: dwieście złotych 00/100 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. gwarancjach bankowych; 11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.32)). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym NBP Oddział Okręgowy w Łodzi numer konta: 56 1010 1371 0008 5313 9120 0000 Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Oferta ma być złożona tylko i wyłącznie w postaci elektronicznej za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal po uprzednim jej zaszyfrowaniu w miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym przekazywaniu oferty w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie może być poczta elektroniczna. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, Oferta/wniosek powinna/powinien być sporządzona/sporządzony w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: doc, .docx, .rtf,.xps, .odt; i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty/wniosku, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę/wniosek należy złożyć w oryginale. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty/wniosku opatrzonej/opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:  zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych wyłącznie w przypadku:  zmiany lub wprowadzenia ceny urzędowej zbytu określonej w odpowiednich przepisach dla asortymentu stanowiącego przedmiot umowy. O zmianie lub wprowadzeniu urzędowej ceny zbytu Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego. Zmiana ceny wchodzi w życie od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy; Zamawiający w przypadku wprowadzenia lub zmiany urzędowej ceny zbytu na kwotę wyższą niż cena, za którą Zmawiający nabywał produkt odpowiednio przed wprowadzeniem lub zmianą ceny urzędowej zbytu, uprawniony będzie do odstąpienia od umowy na przyszłość w zakresie dostaw asortymentu, którego cena urzędowa zbytu została wprowadzona lub zmieniona w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia lub zmiany urzędowej ceny zbytu na kwotę wyższą niż cena, za którą Zmawiający nabywał produkt przed wprowadzeniem lub zmianą ceny urzędowej zbytu. W przypadku wysłania oświadczenia listem liczy się dla zachowania terminu data jego nadania w placówce pocztowej.  zniesienia ceny urzędowej zbytu określonej w odpowiednich przepisach dla asortymentu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie po zniesieniu ceny urzędowej przedłożyć Zamawiającemu propozycję nowej ceny na asortyment, którego dotyczy zniesienie ceny urzędowej zbytu wraz z uzasadnieniem wskazanej ceny, uwzględniając w szczególności cenę asortymentu oferowaną na rynku po zniesieniu jego ceny urzędowej zbytu. Zamawiający w przypadku braku akceptacji zaproponowanej ceny uprawniony będzie do odstąpienia od umowy na przyszłość w zakresie dostaw asortymentu, którego cena urzędowa zbytu została zniesiona w terminie 14 dni od dnia przedłożenia propozycji przez Wykonawcę. W przypadku wysłania oświadczenia listem liczy się dla zachowania terminu data jego nadania w placówce pocztowej. W przypadku akceptacji propozycji Wykonawcy strony dokonają stosownej zmiany umowy w zakresie ceny asortymentu, którego cena urzędowa zbytu została zniesiona. W przypadku gdy po zmianie umowy we wskazanym zakresie zostanie ponownie wprowadzona w trakcie trwania niniejszej umowy cena urzędowa na asortyment, postanowienia pkt b/ powyżej stosuje się odpowiednio.  zmiany wielkości opakowań wprowadzonych przez producenta objętych zamówieniem. W takiej sytuacji nastąpi przeliczenie ceny danego asortymentu odpowiednio do nowego opakowania z zachowaniem zasad proporcjonalności wielkości opakowania i ceny za opakowanie; zmiana w tym zakresie nie wymaga aneksu do umowy.  dodatkowych rabatów oraz promocji producenckich skutkujących obniżeniem cen danych produktów/wyrobów/środków w odniesieniu do cen zaproponowanych w ofercie. Zastosowanie rabatu lub promocji producenckiej dotyczącej ceny zaproponowanej w ofercie nie wymaga aneksu do Umowy. W takiej sytuacji Wykonawca każdorazowo poinformuje o istniejącym rabacie/promocji producenckiej w tym umieści stosowną informację na fakturze w tym zakresie.  ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto podana w druku oferty , cena netto pozostanie bez zmian  W przypadku zawieszenia, wstrzymania lub zakończenia produkcji bądź wycofania danego produktu leczniczego, wyrobu medycznego lub środka specjalnego przeznaczenia żywieniowego z obrotu decyzją właściwych organów lub dokonaną decyzją producenta w trakcie trwania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy przez strony w zakresie zastosowania zamiennika dla asortymentu, którego produkcję wstrzymano/zawieszono/zakończono/wycofano. W przypadku produktu leczniczego zamiennik oznacza produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej, będący generykiem produktu leczniczego określonego w przedmiocie zamówienia, przy czym niedopuszczalna jest tutaj zmiana dawki, składu, drogi podania oraz czasu działania produktu leczniczego. W takim przypadku cena netto za produkt leczniczy zamienny nie powinna być wyższa od ceny netto za wyjściowy produkt leczniczy, którego produkcję wstrzymano/ zakończono lub który wstrzymano/wycofano z obrotu. Identyczna zasada dotyczy tożsamych wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego.  w innych przypadkach dopuszczonych ustawą Pzp. Zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają zawsze formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 60

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Leki dermatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Układ moczowo-płciowy z hormonami płciowymi i lekami hormonalnymi do stosowania wewnętrznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Leki stosowane w zakażeniach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Układ mięśniowo-szkieletowy, leki przeciwnowotworowe, immunomodulujące i przeciwpasożytnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ośrodkowy układ nerwowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Leki pozostałe, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, substancje recepturowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przewód pokarmowy, metabolizm, krew i układ krwiotwórczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Układ sercowo-naczyniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Układ oddechowy, leki i wyroby medyczne stosowane w chorobach oczu i uszu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne stosowane w leczeniu ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.
  

Criterion

Kryteria Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas wymagany na dostawę leku na CITO
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)