Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761629-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 931000003, 391130007, 391131008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej” w ilości i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 003f76e8-2422-4999-a397-464469593de0
Biuletyn 761629-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Białostocka
Regon 16720000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (085) 7469750
Zamawiajacy fax (085) 7469752
Zamawiajacy email zampubl@pb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pb.ezamawiajacy.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pb.ezamawiajacy.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny do wyboru Wykowawcy: w formie pisemnej na ades: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4,15-333 Białystok lub w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem https://pb.ezamawiajacy.pl/ w zakładce "OFERTY"
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Numer referencyjny K-DZP.262.145.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej” w ilości i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, dostarczy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 5 dni):1) dokładny opis – „Specyfikację zamówienia” - wszystkich oferowanych produktów w odniesieniu do opisu podanego przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ. „Specyfikacja zamówienia” musi określić wszystkie elementy (parametry) oferowanych mebli, (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.” „przynajmniej” bądź braku oznaczeń typu, nazwy itp.); z oferty winno jasno wynikać, jaki rodzaj mebli i jego elementy oferuje Wykonawca.
Inne dokumenty niewymienione 7.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7 i 7.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”. 7.3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 11 lit. c) SIWZ; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;3) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; 4) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); 5)każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b); 6)wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. b)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – na lub wg wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ.Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy .W przypadku komunikacji (składnia oferty) w formie elektronicznej oświadczenia jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: a) wynagrodzenia, b)terminu wykonania zamówienia, c)jakości lub parametrów zaoferowanych produktów. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1)konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c)z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3)zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3.Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5.Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu kuchennego, sofa rozkładana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 93100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Stół z krzesłami - 2 komplety, sofa rozkładana - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł biurowych i biurek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Krzesła - 68 szt., biurka- 16 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szafa słupek na akta z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 1szt, Nadstawka na słupek z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 1szt., Szafka na niszczarkę - 1 szt., Panel z satynowymi haczykami na ścianę (5 haczyków podwójnych) - 1szt., Biurko komputerowe, jedna krawędź blatu zaokrąglona,z szufladą na klawiaturę na prowadnicach kulkowych i przelotką kablową - 1szt., Łącznik do biurka z trzema nogami (noga fi 60, satyna) dwie krawędzie blatu zaokrąglone - 1szt., Szafa na akta z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 1szt, Nadstawka na szafę z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 1szt, Szafa na akta z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 3szt., Nadstawka na szafę z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 3szt., Regał otwarty narożny - 1szt., Nadstawka otwarta narożna - 1szt., Kontener stacjonarny (3 szuflady) z uchwytami satynowymi, zamykany na klucz - 1szt., Nadstawka na szafę z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 1szt., Szafa na akta z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 3szt., Nadstawka na szafę z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 3szt., Komoda z 2 szafkami i 2 szufladami z uchwytami satynowymi zamykana na klucz - 1szt., Szuflada wykonana z płyty pod klawiaturę na prowadnicach kulkowych - 3szt., Kontener mobilny (3 szuflady + organizer na przybory) z uchwytami satynowymi zamykany na klucz - 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa stolika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis stolik - 1szt
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)