Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763545-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I – obejmuje dostawę prasy w wersji papierowej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy).

Wymagania Zamawiającego:
1. Dostawa prenumeraty gazet i czasopism ma się odbywać we wszystkie dni robocze do godz. 06:30, regularnie z częstotliwością ukazywania się tytułów. Dostawa czasopism (dzienników) sobotnio - niedzielnych będzie odbywała się w poniedziałek.
2. Wykonawca dostarczy gazety i czasopisma własnym transportem na koszt i ryzyko własne i jest zobowiązany do zabezpieczenia prasy przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych i uszkodzeniem.
3. Miejscem dostawy prasy jest hol przy wejściu głównym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1.
Część II – obejmuje prenumeratę prasy w wersji elektronicznej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy).
Wymagania Zamawiającego:
1. Usługa ma polegać na udostępnieniu użytkownikom Zamawiającego pobierania i odczytania prasy w poniższy sposób:
a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł,
b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego.
2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępowych dla użytkowników Zamawiającego, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej.
Przekazanie loginów i haseł odbędzie się w dniu poprzedzającym rozpoczęcie „prenumeraty”.
3. Wykaz tytułów prasy w wersji elektronicznej wraz z liczbą dostępów w załączniku.
4. Przez liczbę dostępów rozumie się taką liczbę loginów użytkowników Zamawiającego, która pozwala na równoczesne pobranie i odczytanie danego tytułu.
5. Wykonawca dostarczy i zapewni dostęp do ww. tytułów nie później niż do godziny 8.00 w dniu wydania gazety.
6. Wykonawca zapewni w elektronicznym dostępie do prasy z poziomu użytkownika zakres obsługi obejmujący:
1) listę tytułów oraz kalendarz umożliwiający nawigację między wydaniami;
2) nawigację pomiędzy działami w danym wydaniu;
3) przeglądanie stron przy pomocy przycisków klawiatury służących do przewijania stron,
strzałek kierunkowych lub myszki;
4) spis treści umożliwiający dostanie się do żądanego miejsca w danym wydaniu;
5) powrót do ostatnio oglądanej strony wydania;
6) zmianę oryginalnej wielkości stron do żądanej wartości procentowej w zakresie od 25% do co najmniej 400 %;
7) drukowanie całej strony lub zaznaczonego fragmentu oraz posiadanie funkcji podglądu
wydruku i ustawień drukowania;
8) opcję wyszukiwania w obrębie czytanego wydania wraz z zaznaczeniem wyszukiwanych fraz oraz opcję wyszukiwania zaawansowanego przeszukującego wszystkie posiadane wydania – wyniki mają umożliwić przeskoczenie do określonej strony zawierającej wyszukiwaną frazę;
9) opcję zapamiętywania hasła;
10) instrukcję obsługi programu.
7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie aplikacyjne służące do czytania prasy w wersji elektronicznej oraz przeszkoli na swój koszt wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika z zakresu instalacji i obsługi aplikacji świadczącej dostęp do wydań elektronicznych. Wykonawca będzie dostarczał na bieżąco potrzebne aktualizacje użytkowanej aplikacji.
Wykonawca wdroży w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne do pobierania
i odczytywania prasy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
8. Pobieranie zamówionych tytułów (tzn. pobranie całej objętości danego elektronicznego wydania) będzie się odbywać poprzez bezpieczny, dedykowany kanał łączności wykorzystujący istniejące łącze internetowe.
9. W przypadku awarii po stronie Zamawiającego, Wykonawca udzieli niezbędnych konsultacji potrzebnych do ponownego uruchomienia usługi – w terminie do 4 godzin od zgłoszenia awarii w dniu roboczym oraz 8 godzin w dni wolne od pracy przekazując niezbędne instrukcje Zamawiającemu. Ww. usługa będzie świadczona w ramach wynagrodzenia określonego w umowie.
10. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie ją w ciągu 3 godzin w dzień roboczy oraz w ciągu 6 godzin w dni wolne od pracy – czas będzie liczony od momentu zgłoszenia awarii na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, dłuższej niż jedną dobę, Wykonawca dostarczy na prośbę Zamawiającego na adres poczty elektronicznej wszystkie prenumerowane przez Zamawiającego tytuły wydane od dnia wystąpienia awarii. Awaria skutkująca niedostarczeniem zamówionych tytułów będzie zgłaszana przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę.
11. Powyższe terminy w technicznie uzasadnionych przypadkach mogą zostać wydłużone za zgodą Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, raport wykorzystania dostępów dziennych poszczególnych tytułów objętych
przedmiotem zamówienia.
13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, na okres obowiązywania umowy oraz w ramach
wynagrodzenia określonego w umowie, licencji na korzystanie z oprogramowania
komputerowego służącego pobieraniu i odczytywaniu elektronicznych wydań prasy.

14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych
w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości zamawianych tytułów, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części zamówienia.
16. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej prasy papierowej odbywać się będzie drogą elektroniczną.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffe83a08-0075-4022-b438-58288a6a53d0
Biuletyn 763545-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Białystok
Regon 05065864000000
Zamawiajacy adres ulica Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 49,
Zamawiajacy fax 85 869 62 65
Zamawiajacy email zzp@um.bialystok.pl,
Adres strony url www.bip.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w BIałymstoku, ul.Słonimska 1, 15-950 Białystok. 1. UWAGA: Z uwagi na ogłoszony stan epidemii, Zamawiający preferuje przesłanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.
Nazwa nadana zamowieniu Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku
Numer referencyjny OBU-IV.271.39.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I – obejmuje dostawę prasy w wersji papierowej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1. Dostawa prenumeraty gazet i czasopism ma się odbywać we wszystkie dni robocze do godz. 06:30, regularnie z częstotliwością ukazywania się tytułów. Dostawa czasopism (dzienników) sobotnio - niedzielnych będzie odbywała się w poniedziałek. 2. Wykonawca dostarczy gazety i czasopisma własnym transportem na koszt i ryzyko własne i jest zobowiązany do zabezpieczenia prasy przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych i uszkodzeniem. 3. Miejscem dostawy prasy jest hol przy wejściu głównym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1. Część II – obejmuje prenumeratę prasy w wersji elektronicznej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1. Usługa ma polegać na udostępnieniu użytkownikom Zamawiającego pobierania i odczytania prasy w poniższy sposób: a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł, b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. 2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępowych dla użytkowników Zamawiającego, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej. Przekazanie loginów i haseł odbędzie się w dniu poprzedzającym rozpoczęcie „prenumeraty”. 3. Wykaz tytułów prasy w wersji elektronicznej wraz z liczbą dostępów w załączniku. 4. Przez liczbę dostępów rozumie się taką liczbę loginów użytkowników Zamawiającego, która pozwala na równoczesne pobranie i odczytanie danego tytułu. 5. Wykonawca dostarczy i zapewni dostęp do ww. tytułów nie później niż do godziny 8.00 w dniu wydania gazety. 6. Wykonawca zapewni w elektronicznym dostępie do prasy z poziomu użytkownika zakres obsługi obejmujący: 1) listę tytułów oraz kalendarz umożliwiający nawigację między wydaniami; 2) nawigację pomiędzy działami w danym wydaniu; 3) przeglądanie stron przy pomocy przycisków klawiatury służących do przewijania stron, strzałek kierunkowych lub myszki; 4) spis treści umożliwiający dostanie się do żądanego miejsca w danym wydaniu; 5) powrót do ostatnio oglądanej strony wydania; 6) zmianę oryginalnej wielkości stron do żądanej wartości procentowej w zakresie od 25% do co najmniej 400 %; 7) drukowanie całej strony lub zaznaczonego fragmentu oraz posiadanie funkcji podglądu wydruku i ustawień drukowania; 8) opcję wyszukiwania w obrębie czytanego wydania wraz z zaznaczeniem wyszukiwanych fraz oraz opcję wyszukiwania zaawansowanego przeszukującego wszystkie posiadane wydania – wyniki mają umożliwić przeskoczenie do określonej strony zawierającej wyszukiwaną frazę; 9) opcję zapamiętywania hasła; 10) instrukcję obsługi programu. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie aplikacyjne służące do czytania prasy w wersji elektronicznej oraz przeszkoli na swój koszt wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika z zakresu instalacji i obsługi aplikacji świadczącej dostęp do wydań elektronicznych. Wykonawca będzie dostarczał na bieżąco potrzebne aktualizacje użytkowanej aplikacji. Wykonawca wdroży w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne do pobierania i odczytywania prasy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 8. Pobieranie zamówionych tytułów (tzn. pobranie całej objętości danego elektronicznego wydania) będzie się odbywać poprzez bezpieczny, dedykowany kanał łączności wykorzystujący istniejące łącze internetowe. 9. W przypadku awarii po stronie Zamawiającego, Wykonawca udzieli niezbędnych konsultacji potrzebnych do ponownego uruchomienia usługi – w terminie do 4 godzin od zgłoszenia awarii w dniu roboczym oraz 8 godzin w dni wolne od pracy przekazując niezbędne instrukcje Zamawiającemu. Ww. usługa będzie świadczona w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. 10. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie ją w ciągu 3 godzin w dzień roboczy oraz w ciągu 6 godzin w dni wolne od pracy – czas będzie liczony od momentu zgłoszenia awarii na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, dłuższej niż jedną dobę, Wykonawca dostarczy na prośbę Zamawiającego na adres poczty elektronicznej wszystkie prenumerowane przez Zamawiającego tytuły wydane od dnia wystąpienia awarii. Awaria skutkująca niedostarczeniem zamówionych tytułów będzie zgłaszana przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę. 11. Powyższe terminy w technicznie uzasadnionych przypadkach mogą zostać wydłużone za zgodą Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, raport wykorzystania dostępów dziennych poszczególnych tytułów objętych przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, na okres obowiązywania umowy oraz w ramach wynagrodzenia określonego w umowie, licencji na korzystanie z oprogramowania komputerowego służącego pobieraniu i odczytywaniu elektronicznych wydań prasy. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości zamawianych tytułów, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części zamówienia. 16. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej prasy papierowej odbywać się będzie drogą elektroniczną.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie prasy o wartości min 40 000,00 zł brutto każde zamówienie (dotyczy części I zamówienia). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt 1 ppkt 3 SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 2 dostaw wymaganych w pkt 1 ppkt 3 SIWZ; dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy z pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (na lub wg z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 5 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa prasy w wersji papierowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część I – obejmuje dostawę prasy w wersji papierowej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1.Dostawa prenumeraty gazet i czasopism ma się odbywać we wszystkie dni robocze do godz. 06:30, regularnie z częstotliwością ukazywania się tytułów. Dostawa czasopism (dzienników) sobotnio - niedzielnych będzie odbywała się w poniedziałek. 2.Wykonawca dostarczy gazety i czasopisma własnym transportem na koszt i ryzyko własne i jest zobowiązany do zabezpieczenia prasy przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych i uszkodzeniem. 3.Miejscem dostawy prasy jest hol przy wejściu głównym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Prenumerata prasy w wersji elektronicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II – obejmuje prenumeratę prasy w wersji elektronicznej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1. Usługa ma polegać na udostępnieniu użytkownikom Zamawiającego pobierania i odczytania prasy w poniższy sposób: a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł, b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. 2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępowych dla użytkowników Zamawiającego, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej. Przekazanie loginów i haseł odbędzie się w dniu poprzedzającym rozpoczęcie „prenumeraty”. 3. Wykaz tytułów prasy w wersji elektronicznej wraz z liczbą dostępów w załączniku. 4. Przez liczbę dostępów rozumie się taką liczbę loginów użytkowników Zamawiającego, która pozwala na równoczesne pobranie i odczytanie danego tytułu. 5. Wykonawca dostarczy i zapewni dostęp do ww. tytułów nie później niż do godziny 8.00 w dniu wydania gazety. 6. Wykonawca zapewni w elektronicznym dostępie do prasy z poziomu użytkownika zakres obsługi obejmujący: 1) listę tytułów oraz kalendarz umożliwiający nawigację między wydaniami; 2) nawigację pomiędzy działami w danym wydaniu; 3) przeglądanie stron przy pomocy przycisków klawiatury służących do przewijania stron, strzałek kierunkowych lub myszki; 4) spis treści umożliwiający dostanie się do żądanego miejsca w danym wydaniu; 5) powrót do ostatnio oglądanej strony wydania; 6) zmianę oryginalnej wielkości stron do żądanej wartości procentowej w zakresie od 25% do co najmniej 400 %; 7) drukowanie całej strony lub zaznaczonego fragmentu oraz posiadanie funkcji podglądu wydruku i ustawień drukowania; 8) opcję wyszukiwania w obrębie czytanego wydania wraz z zaznaczeniem wyszukiwanych fraz oraz opcję wyszukiwania zaawansowanego przeszukującego wszystkie posiadane wydania – wyniki mają umożliwić przeskoczenie do określonej strony zawierającej wyszukiwaną frazę; 9) opcję zapamiętywania hasła; 10) instrukcję obsługi programu. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie aplikacyjne służące do czytania prasy w wersji elektronicznej oraz przeszkoli na swój koszt wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika z zakresu instalacji i obsługi aplikacji świadczącej dostęp do wydań elektronicznych. Wykonawca będzie dostarczał na bieżąco potrzebne aktualizacje użytkowanej aplikacji. Wykonawca wdroży w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne do pobierania i odczytywania prasy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 8. Pobieranie zamówionych tytułów (tzn. pobranie całej objętości danego elektronicznego wydania) będzie się odbywać poprzez bezpieczny, dedykowany kanał łączności wykorzystujący istniejące łącze internetowe. 9. W przypadku awarii po stronie Zamawiającego, Wykonawca udzieli niezbędnych konsultacji potrzebnych do ponownego uruchomienia usługi – w terminie do 4 godzin od zgłoszenia awarii w dniu roboczym oraz 8 godzin w dni wolne od pracy przekazując niezbędne instrukcje Zamawiającemu. Ww. usługa będzie świadczona w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. 10. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie ją w ciągu 3 godzin w dzień roboczy oraz w ciągu 6 godzin w dni wolne od pracy – czas będzie liczony od momentu zgłoszenia awarii na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, dłuższej niż jedną dobę, Wykonawca dostarczy na prośbę Zamawiającego na adres poczty elektronicznej wszystkie prenumerowane przez Zamawiającego tytuły wydane od dnia wystąpienia awarii. Awaria skutkująca niedostarczeniem zamówionych tytułów będzie zgłaszana przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę. 11. Powyższe terminy w technicznie uzasadnionych przypadkach mogą zostać wydłużone za zgodą Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, raport wykorzystania dostępów dziennych poszczególnych tytułów objętych przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, na okres obowiązywania umowy oraz w ramach wynagrodzenia określonego w umowie, licencji na korzystanie z oprogramowania komputerowego służącego pobieraniu i odczytywaniu elektronicznych wydań prasy. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości zamawianych tytułów, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części zamówienia. 16. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej prasy papierowej odbywać się będzie drogą elektroniczną.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)