Dostawa artykułów i produktów spożywczych w okresie 04.01.2021 – 31.12.2021 dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu

Publication date 2020-12-14
End date 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766609-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 158100009, 158000006, 155000003, 153000001, 153311709
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów i produktów spożywczych do prowadzenia stołówki w Bursie Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu dla młodzieży ze szkół Ponadpodstawowych w okresie roku szkolnego zamieszkałych w Bursie, a w okresie wakacji dla kwaterowanych grup zorganizowanych.
1. Mięso i wędliny, 2. Pieczywo i wyroby piekarskie, 3. Artykuły spożywcze, 4. Produkty mleczarskie, 5. Owoce, warzywa, produkty rolne, kiszonki i jajka 6. Mrożonki, 7. Produkty garmażeryjne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3abe387f-f8e4-4afb-a43e-945d071c6acf
Biuletyn 766609-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu
Regon 95107898000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczebrzeska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 412 486
Zamawiajacy fax 846 412 486
Zamawiajacy email bursanr2zamosc@interia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bursanr2zamosc.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzoną przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 41 w sekretariacie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów i produktów spożywczych w okresie 04.01.2021 – 31.12.2021 dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów i produktów spożywczych do prowadzenia stołówki w Bursie Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu dla młodzieży ze szkół Ponadpodstawowych w okresie roku szkolnego zamieszkałych w Bursie, a w okresie wakacji dla kwaterowanych grup zorganizowanych. 1. Mięso i wędliny, 2. Pieczywo i wyroby piekarskie, 3. Artykuły spożywcze, 4. Produkty mleczarskie, 5. Owoce, warzywa, produkty rolne, kiszonki i jajka 6. Mrożonki, 7. Produkty garmażeryjne.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym z wypełnionymi wszystkimi rubrykami; Klauzula informacyjna oraz oświadczenie – RODO
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem zmian, o których mowa poniżej. Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający przewiduje w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym;
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso i wędliny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo i wyroby piekarskie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Artykuły spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa, produkty rolne, kiszonki i jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Owoce, warzywa, produkty rolne, kiszonki i jajka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty garmażeryjne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)