| Data publikacji |
2020-12-14 |
| Data zakończenia |
2020-12-22 00:00:00 |
| Instytucja |
Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu |
| Miejscowość |
Zamość |
| Województwo |
lubelskie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
766609-N-2020 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 151000009, 158100009, 158000006, 155000003, 153000001, 153311709 |
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
3abe387f-f8e4-4afb-a43e-945d071c6acf
|
| Biuletyn |
766609-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu
|
| Regon |
95107898000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczebrzeska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
846 412 486
|
| Zamawiajacy fax |
846 412 486
|
| Zamawiajacy email |
bursanr2zamosc@interia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bursanr2zamosc.bip.info.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzoną przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 41 w sekretariacie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów i produktów spożywczych w okresie 04.01.2021 – 31.12.2021 dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów i produktów spożywczych do prowadzenia stołówki w Bursie Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu dla młodzieży ze szkół Ponadpodstawowych w okresie roku szkolnego zamieszkałych w Bursie, a w okresie wakacji dla kwaterowanych grup zorganizowanych.
1. Mięso i wędliny, 2. Pieczywo i wyroby piekarskie, 3. Artykuły spożywcze, 4. Produkty mleczarskie, 5. Owoce, warzywa, produkty rolne, kiszonki i jajka 6. Mrożonki, 7. Produkty garmażeryjne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
- oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym z wypełnionymi wszystkimi rubrykami;
Klauzula informacyjna oraz oświadczenie – RODO
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem zmian, o których mowa poniżej.
Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający przewiduje w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym;
|
| IV 4 4 data |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso i wędliny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby piekarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pieczywo i wyroby piekarskie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Artykuły spożywcze
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty mleczarskie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa, produkty rolne, kiszonki i jajka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Owoce, warzywa, produkty rolne, kiszonki i jajka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mrożonki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty garmażeryjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty garmażeryjne
|
| | |