Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768382-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/ AMMS.
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36f93130-803d-406f-a4a3-ce331d4217ed
Biuletyn 768382-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
Numer referencyjny ZP/109/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/ AMMS. 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający określa termin realizacji zamówienia publicznego : 12 miesięcy od 01.01.20201r, a jeżeli zawarcie umowy nastąpi po dacie 01.01.2021r to 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywaniem co najmniej jednej usługi informatycznej dot. świadczenia usług serwisowych systemu AMMS o wartości min. 100.000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualny na dzień składania oferty dokument wystawiony przez producenta oprogramowania AMMS - firmę Asseco Poland SA, potwierdzający, że wykonawca posiada status oficjalnego partnera producenta oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie serwisowania systemu AMMS. Dokument musi być podpisany przez producenta oprogramowania i wystawiony na potrzeby niniejszego postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: a) zmiany podwykonawcy, b) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) stosowania przez Wykonawcę stałych, czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych bądź upustów. d) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, e) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, g) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, h) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sytuacji stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania komunikacji elektronicznej (e-mail) w zakresie składania wszystkich wymaganych dokumentów poza ofertą i oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia składane w postaci elektronicznej zaleca się złożyć opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu informatycznego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)