GuidZP400 |
36f93130-803d-406f-a4a3-ce331d4217ed
|
Biuletyn |
768382-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
|
Regon |
31007700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2623422
|
Zamawiajacy fax |
32 2623422
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
|
Adres strony url |
www.zco-dg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zco-dg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zco-dg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
|
Numer referencyjny |
ZP/109/ZCO/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/ AMMS.
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający określa termin realizacji zamówienia publicznego : 12 miesięcy od 01.01.20201r, a jeżeli zawarcie umowy nastąpi po dacie 01.01.2021r to 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywaniem co najmniej jednej usługi informatycznej dot. świadczenia usług serwisowych systemu AMMS o wartości min. 100.000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualny na dzień składania oferty dokument wystawiony przez producenta oprogramowania AMMS - firmę Asseco Poland SA, potwierdzający, że wykonawca posiada status oficjalnego partnera producenta oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie serwisowania systemu AMMS. Dokument musi być podpisany przez producenta oprogramowania i wystawiony na potrzeby niniejszego postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) zmiany podwykonawcy,
b) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
c) stosowania przez Wykonawcę stałych, czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych bądź upustów.
d) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
e) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
g) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
h) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące.
|
IV 4 4 data |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W sytuacji stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania komunikacji elektronicznej (e-mail) w zakresie składania wszystkich wymaganych dokumentów poza ofertą i oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia składane w postaci elektronicznej zaleca się złożyć opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv
|