GuidZP400 |
b273bc76-9680-479a-963d-2413ba4158ac
|
Biuletyn |
768316-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
|
Regon |
26829200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kolejowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łąck
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
243 841 420,
|
Zamawiajacy fax |
243 841 420
|
Zamawiajacy email |
sp.eg@op.pl,
|
Adres strony url |
http://glack.superszkolna.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://glack.superszkolna.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://glack.superszkolna.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku, ul. Kolejowa 1, 09-520 Łąck
|
Numer referencyjny |
SP.242.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne - w ciągu roku kalendarzowego - dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej w Łącku przy ulicy Kolejowej 1, 09-520 Łąck. Dostawy zamówionych produktów żywnościowych będą się odbywać sukcesywnie w każdym dniu pracy zamawiającego, od 7.00 do 7.30. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r., nie dłużej jednak niż do wykorzystania maksymalnego limitu środków.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1-2 Ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 - wypełniony formularz ofertowy z załącznikiem (zestawienie cen jednostkowych); załącznik nr 2 - uzupełniony wzór umowy; załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr 6 - oświadczenie dotyczące podwykonawców (jeżeli dotyczy); załącznik nr 8 - wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową przez Wykonawcę, lub nie przystąpienia przez Wykonawcę bez podania uzasadnionych przyczyn do realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Wykonawcy oświadczenia na piśmie. Zamawiający może odstąpić od umowy w szczególności w przypadku, gdy Wykonawca:
1) przez okres 2 dni roboczych – następujących po sobie – zaprzestał realizacji dostaw,
2) realizuje dostawy niezgodnie z zamówieniem,
3) nie uwzględnia uzasadnionych reklamacji ilościowych, jakościowych lub asortymentowych,
4) wystawia faktury zawierające ceny zawyżone w stosunku do złożonej oferty,
5) wszczęto w stosunku do niego postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne.
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
3. Umowa rozwiązuje się w trybie natychmiastowym, jeżeli wyjdą na jaw okoliczności, że Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp.
4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|