Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku, ul. Kolejowa 1, 09-520 Łąck

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2020-12-30 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
Miejscowość Łąck
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768316-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne - w ciągu roku kalendarzowego - dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej w Łącku przy ulicy Kolejowej 1, 09-520 Łąck. Dostawy zamówionych produktów żywnościowych będą się odbywać sukcesywnie w każdym dniu pracy zamawiającego, od 7.00 do 7.30. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r., nie dłużej jednak niż do wykorzystania maksymalnego limitu środków.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b273bc76-9680-479a-963d-2413ba4158ac
Biuletyn 768316-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
Regon 26829200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kolejowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Łąck
Zamawiajacy kod pocztowy 09-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 841 420,
Zamawiajacy fax 243 841 420
Zamawiajacy email sp.eg@op.pl,
Adres strony url http://glack.superszkolna.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://glack.superszkolna.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://glack.superszkolna.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku, ul. Kolejowa 1, 09-520 Łąck
Numer referencyjny SP.242.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne - w ciągu roku kalendarzowego - dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej w Łącku przy ulicy Kolejowej 1, 09-520 Łąck. Dostawy zamówionych produktów żywnościowych będą się odbywać sukcesywnie w każdym dniu pracy zamawiającego, od 7.00 do 7.30. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r., nie dłużej jednak niż do wykorzystania maksymalnego limitu środków.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1-2 Ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 - wypełniony formularz ofertowy z załącznikiem (zestawienie cen jednostkowych); załącznik nr 2 - uzupełniony wzór umowy; załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr 6 - oświadczenie dotyczące podwykonawców (jeżeli dotyczy); załącznik nr 8 - wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową przez Wykonawcę, lub nie przystąpienia przez Wykonawcę bez podania uzasadnionych przyczyn do realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Wykonawcy oświadczenia na piśmie. Zamawiający może odstąpić od umowy w szczególności w przypadku, gdy Wykonawca: 1) przez okres 2 dni roboczych – następujących po sobie – zaprzestał realizacji dostaw, 2) realizuje dostawy niezgodnie z zamówieniem, 3) nie uwzględnia uzasadnionych reklamacji ilościowych, jakościowych lub asortymentowych, 4) wystawia faktury zawierające ceny zawyżone w stosunku do złożonej oferty, 5) wszczęto w stosunku do niego postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. 3. Umowa rozwiązuje się w trybie natychmiastowym, jeżeli wyjdą na jaw okoliczności, że Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp. 4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)