dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Publication date 2020-12-19
End date 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769178-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta i fantomów medycznych (dalej urządzenia) w ramach projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”.
2. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
1) 33100000-1 – urządzenia medyczne;
2) 33196000-0 – pomoce medyczne;
3) 33197000-7 – medyczne urządzenia komputerowe.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zadania):
1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.
2) Zadanie nr 2 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.
3) Zadanie nr 3 - dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.
4) Zadanie nr 4 - dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej
5) Zadanie nr 5 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka
6) Zadanie nr 6 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę
7) Zadanie nr 7 - dostawa 2 fantomów BLS dorosłego
8) Zadanie nr 8 - dostawa 2 fantomów BLS dziecka
9) Zadanie nr 9 - dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia
10) Zadanie nr 10 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego
11) Zadanie nr 11 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie urządzeń (transport, wniesienie, ustawienie) w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Siedlce;
2) montaż i uruchomienie urządzeń (z uwzględnieniem instalacji dostarczonego oprogramowania);
3) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń;
4) udzielenie gwarancji lub zapewnienie gwarancji producenta urządzeń;
5) świadczenie serwisu gwarancyjnego urządzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń nowych, nieużywanych, umieszczonych w oryginalnych opakowaniach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności opis wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalności symulatorów i fantomów, określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b950f05-c4d6-4c24-88af-988d7e3a2aa4
Biuletyn 769178-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Regon 14710000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 442 095
Zamawiajacy fax 256 442 045
Zamawiajacy email kowalm@ap.siedlce.pl
Adres strony url www.uph.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Centrum Symulacji Medycznej – szansą na podniesienie jakości kształcenia” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr wniosku POWR.05.03.00-00-0018/1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna szkoła wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uph.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konarskiego 2. 08-110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer referencyjny DZP.282.31.2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta i fantomów medycznych (dalej urządzenia) w ramach projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”. 2. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 1) 33100000-1 – urządzenia medyczne; 2) 33196000-0 – pomoce medyczne; 3) 33197000-7 – medyczne urządzenia komputerowe. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zadania): 1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 2) Zadanie nr 2 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 3) Zadanie nr 3 - dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 4) Zadanie nr 4 - dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej 5) Zadanie nr 5 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka 6) Zadanie nr 6 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę 7) Zadanie nr 7 - dostawa 2 fantomów BLS dorosłego 8) Zadanie nr 8 - dostawa 2 fantomów BLS dziecka 9) Zadanie nr 9 - dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia 10) Zadanie nr 10 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego 11) Zadanie nr 11 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostarczenie urządzeń (transport, wniesienie, ustawienie) w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Siedlce; 2) montaż i uruchomienie urządzeń (z uwzględnieniem instalacji dostarczonego oprogramowania); 3) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń; 4) udzielenie gwarancji lub zapewnienie gwarancji producenta urządzeń; 5) świadczenie serwisu gwarancyjnego urządzeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń nowych, nieużywanych, umieszczonych w oryginalnych opakowaniach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności opis wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalności symulatorów i fantomów, określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał zamówienie/zamówienia polegające na dostawie i montażu następujących urządzeń: 1) dla Zadania nr 1 – co najmniej 2 szt. symulatorów wysokiej wierności pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 2) dla Zadania nr 2 - co najmniej 2 szt. symulatorów wysokiej wierności dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 3) dla Zadania nr 3 - co najmniej 2 szt. symulatorów wysokiej wierności niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 4) dla Zadania nr 4 - co najmniej 2 szt. fantomów ALS osoby dorosłej 5) dla Zadania nr 5 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów PALS dziecka 6) dla Zadania nr 6 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów PALS niemowlęcia 7) dla Zadania nr 7 – co najmniej 2 szt. fantomów BLS dorosłego 8) dla Zadania nr 8 – co najmniej 2 szt. fantomów BLS dziecka 9) dla Zadania nr 9 – co najmniej 2 szt. fantomów BLS niemowlęcia 10) dla Zadania nr 10 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta starszego 11) dla Zadania nr 11 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach poszczególnych części (zadań), do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia następującego dokumentu potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu:  wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu wykazania, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty opis zaoferowanych urządzeń, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie poświadczyć autentyczność opisu zaoferowanych urządzeń.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy na następujących warunkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w następujących przypadkach: a) w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w pkt V.2. niniejszej SIWZ; b) w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, będących w szczególności następstwem działań osób trzecich lub działania siły wyższej (w tym w związku z epidemią COVID-19); 2) zmiana urządzenia na inne niż wskazane w ofercie możliwa jest w następujących przypadkach: a) brak możliwości dostawy zaoferowanego urządzenia wynika z należycie udowodnionych okoliczności niezależnych od stron umowy, będących w szczególności następstwem działań osób trzecich lub działania siły wyższej (w tym w związku z epidemią COVID-19); b) urządzenie zamienne posiadać będzie parametry techniczne i funkcjonalności nie gorsze niż urządzenie wskazane w ofercie (w tym także w zakresie opcji dodatkowych); c) zmiana urządzenia nie spowoduje zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zamawiający ustala następujące warunki wprowadzenia zmiany do umowy: 1) strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się wnioskując o dokonanie zmiany; 2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie; 3) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności;
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - dostawa 2 fantomów BLS dorosłego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 fantomów BLS dorosłego
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - dostawa 2 fantomów BLS dziecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 fantomów BLS dziecka
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
  

Criterion

Kryteria opcje dodatkowe
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)