Zakup macierzy dyskowej dla Instytutu Matematycznego PAN

Publication date 2020-12-19
End date 2020-12-28 00:00:00
Instytucja Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769177-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa macierzy dyskowej dla Instytutu Matematycznego PAN”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 7 do SIWZ – Projekt umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 928d35cf-8b17-44ca-90be-09dab20a41cd
Biuletyn 769177-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk
Regon 00032586000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckich
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-656
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5228123,
Zamawiajacy fax 226293997
Zamawiajacy email zamowienia@impan.pl,
Adres strony url www.impan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Naukowy
Dostep dokumentow zamowienia www.impan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.impan.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Matematyczny PAN, ul. Śniadeckich 8, 00-656 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup macierzy dyskowej dla Instytutu Matematycznego PAN
Numer referencyjny 10/220/IMPAN/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa macierzy dyskowej dla Instytutu Matematycznego PAN”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 7 do SIWZ – Projekt umowy
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 81000,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Dostawa zostanie zrealizowana w terminie wskazanym przez Wykonawcę. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Termin dostawy może wynieść od 7 do 30 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 200 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (słownie: trzech) dostaw (umów) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości, co najmniej 50 000,00 PLN brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane należycie. Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie dostawy macierzy dyskowej. Uwaga: W przypadku umów nadal realizowanych (dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca winien podać ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym. W przypadku zamówień (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a) w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie;
Zakresie warunkow udzialu 1) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: a) Dowodami, o których mowa w ust 2 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz, których dostawy były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; b) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydanie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w przypadku, gdy w okresie pomiędzy podpisaniem umowy, a jej realizacją producent sprzętu objętego niniejszą umową wycofa go z produkcji, a Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne; 2) w przypadku, gdy opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane jest okolicznościami leżącymi poza Wykonawcą, m.in. trudności wynikające z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących sprowadzania z zagranicy sprzętu będącego przedmiotem umowy; 3) w przypadku zmiany stawki VAT - wartość umowna netto nie ulegnie zmianie a wartość brutto zostanie ustalona w oparciu o nowe przepisy
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wydłużona gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)