Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.

Publication date 2020-12-20
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Hajnówce
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Mleko,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769212-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 152210003, 155110003, 31425003, 158110006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6122f372-4d00-412d-a05c-534229d01edf
Biuletyn 769212-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Hajnówce
Regon 52208556000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wróblewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (085) 682-28-66,
Zamawiajacy fax (085) 682-29-70
Zamawiajacy email sph_nr2@poczta.onet.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsznr2hajnowka.edupage.org
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczam, iż przedmiot zamówienia wykonamy na warunkach określonych w SIWZ. Termin wykonania zamówienia, warunki sanitarno-epidemiologiczne oraz warunki płatności - zgodnie z zapisami przedstawionymi w SIWZ oraz załącznikach. 2. Oświadczam, iż ceny przedstawione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ są cenami brutto, tzn. zawierają już obowiązującą stawkę podatku VAT oraz wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem zamówionych produktów i są stałe przez cały okres obowiązywania niniejszego zamówienia. 3. Oświadczam, iż spełniam warunki udziału w postępowaniu art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) 4. Oświadczam, iż brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) 5. Oświadczam, że oferowany przedmiot zamówienia jest dobrej jakości oraz spełnia wszelkie wymagania higieniczno – sanitarne obowiązujących w Polsce przepisów prawa. 6. Oświadczam, iż jestem producentem przedmiotu zamówienia i spełniam wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno – sanitarne. 7. Oświadczam, iż dostarczę przedmiot zamówienia od producenta spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne - jeżeli wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów. 8. Oświadczam, że nie zamierzam powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy. 9. Zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych przez Zamawiającego, w okresie od dnia 13 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku. 10. Oświadczam, że zapoznałem się z ogłoszeniem, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz jego załącznikami i nie wnoszę do nich zastrzeżeń ani uwag. 11. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas przez 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 12. Oświadczam, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonałem wszystkie zamówienia rodzajowo związane z przedmiotem zamówienia. 13. Oświadczam, iż zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, nie pozostaję w grupie kapitałowej z innymi podmiotami biorącymi udział w niniejszym zamówieniu publicznym
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) wystąpienie okoliczności(zdarzeń losowych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiana przepisów prawnych
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięo i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnosci do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mleko i przetwory mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pozostałe artykuły mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)