GuidZP400 |
86531be1-3524-43fc-a7f8-5cf4c6999f82
|
Biuletyn |
769107-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
Regon |
67670800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Terebelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57-65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 147 296
|
Zamawiajacy fax |
834 147 297
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpitalbp.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitalbp.eb2b.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpitalbp.eb2b.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, złączy i wkładów do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520, igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł typuTRU-CUT j. uż. sterylnych, staplerów – rotikulatorów, worków urostomijnych i stomijnych, znaczników tkankowych, zestawów drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000, narzędzi do amniotomii, rękawic diagnostycznych pokrytych od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, worków do zbiórki moczu, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, wierteł spiralnych do wiertarek ortopedycznych, wyrobów z folii, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na gwarancji, koców, poduszek, manipulatorów pacjenta, przenośnych analizatorów parametrów sieci z akcesoriami w podziale na 19 części.
|
Numer referencyjny |
ZP.3520/82/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, złączy i wkładów do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520, igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł typuTRU-CUT j. uż. sterylnych, staplerów – rotikulatorów, worków urostomijnych i stomijnych, znaczników tkankowych, zestawów drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000, narzędzi do amniotomii, rękawic diagnostycznych pokrytych od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, worków do zbiórki moczu, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, wierteł spiralnych do wiertarek ortopedycznych, wyrobów z folii, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na gwarancji, koców, poduszek, manipulatorów pacjenta, przenośnych analizatorów parametrów sieci z akcesoriami w podziale na 19 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
33140000-3: Materiały medyczne
33162200-5: Przyrządy używane na salach operacyjnych
33171000-9: Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141320-9: Igły medyczne
33124210-0: Wyroby radiodiagnostyczne
18424300-0: Rękawice jednorazowe
30125110-5: Toner do drukarek laserowych/faksów
39511100-8: Koce
39516120-9: Poduszki
33195000-3: System monitorowania pacjentów
38552000-9: Mierniki elektroniczne
2. Dotyczy części nr 1-17: Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 3 m-cy od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie. 3. Dotyczy części nr 12, 13, 18, 19: Na oferowany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli min. 12 - miesięcznego okresu gwarancji. 4. Dotyczy części nr 1-13, 16, 17: Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
5. Dotyczy części nr 14 i 15: Zamówienie realizowane będzie przez okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
6. Dotyczy części nr 18 i 19: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
7. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VIII B ust. 1 siwz.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2;
2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
Uwaga:
Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz.
3. Dotyczy części 16 i 17: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. V ust. 8 siwz
4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego).
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ).
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-5 i 7 siwz wspólnie.
Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Część 1 – :
Część 1
800,00 PLN
Część 2
500,00 PLN
Część 3
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Część 4
500,00 PLN
Część 5
250,00 PLN
Część 6
300,00 PLN
Część 7
200,00 PLN
Część 8
200,00 PLN
Część 9
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Część 10
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Część 11
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Część 12
600,00 PLN
Część 13
100,00 PLN
Część 14
500,00 PLN
Część 15
600,00 PLN
Część 16
300,00 PLN
Część 17
150,00 PLN
Część 18
150,00 PLN
Część 19
200,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1, 1A, 1B i 1C do siwz)
|
IV 4 4 data |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Złącza i wkłady do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520/wstrzykiwacz Nemoto DSA7 (DUAL SHOT ALPHA 7)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124210-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Złącza i wkłady do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520/wstrzykiwacz Nemoto DSA7 (DUAL SHOT ALPHA 7) - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Igła do aspiracji szpiku kostnego, półautomatyczna igła typu TRU-CUT, j.uż., sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igła do aspiracji szpiku kostnego, półautomatyczna igła typu TRU-CUT, j.uż., sterylne - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sztapler - rotikulator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sztapler - rotikulator - 20 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Worki urostomijne i stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki urostomijne i stomijne - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Znacznik tkankowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Znacznik tkankowy - 40 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000 - 600 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzie do amniotomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzie do amniotomii - 500 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne pokryte od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne pokryte od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa - 150 op
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zastawka przeciwzwrotna typu Heimlich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zastawka przeciwzwrotna typu Heimlich - 50 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Worki do zbiórki moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki do zbiórki moczu - 600 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych - 16 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Wiertła spiralne do wiertarek ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wiertła spiralne do wiertarek ortopedycznych - 11 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby z folii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby z folii - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących na gwarancji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących na gwarancji - 5 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Koce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39511100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Koce - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Poduszki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39516120-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Poduszki - 310 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Manipulator pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Manipulator pacjenta - 30 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Przenośny analizator parametrów sieci z akcesoriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38552000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przenośny analizator parametrów sieci z akcesoriami - 1 szt
|
| |