Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, złączy i wkładów do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520, igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł typuTRU-CUT j. uż. sterylnych, staplerów – rotikulatorów, worków urostomijnych i stomijnych, znaczników tkankowych, zestawów drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000, narzędzi do amniotomii, rękawic diagnostycznych pokrytych od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, worków do zbiórki moczu, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, wierteł spiralnych do wiertarek ortopedycznych, wyrobów z folii, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na gwarancji, koców, poduszek, manipulatorów pacjenta, przenośnych analizatorów parametrów sieci z akcesoriami w podziale na 19 części.

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Koce i pledy,
  • Wyroby meblarskie,
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769107-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331710009, 331242100, 331413209, 331622005, 184243000, 301251105, 395111008, 395161209, 331950003, 385520009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, złączy i wkładów do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520, igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł typuTRU-CUT j. uż. sterylnych, staplerów – rotikulatorów, worków urostomijnych i stomijnych, znaczników tkankowych, zestawów drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000, narzędzi do amniotomii, rękawic diagnostycznych pokrytych od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, worków do zbiórki moczu, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, wierteł spiralnych do wiertarek ortopedycznych, wyrobów z folii, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na gwarancji, koców, poduszek, manipulatorów pacjenta, przenośnych analizatorów parametrów sieci z akcesoriami w podziale na 19 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86531be1-3524-43fc-a7f8-5cf4c6999f82
Biuletyn 769107-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitalbp.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitalbp.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpitalbp.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, złączy i wkładów do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520, igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł typuTRU-CUT j. uż. sterylnych, staplerów – rotikulatorów, worków urostomijnych i stomijnych, znaczników tkankowych, zestawów drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000, narzędzi do amniotomii, rękawic diagnostycznych pokrytych od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, worków do zbiórki moczu, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, wierteł spiralnych do wiertarek ortopedycznych, wyrobów z folii, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na gwarancji, koców, poduszek, manipulatorów pacjenta, przenośnych analizatorów parametrów sieci z akcesoriami w podziale na 19 części.
Numer referencyjny ZP.3520/82/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, złączy i wkładów do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520, igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł typuTRU-CUT j. uż. sterylnych, staplerów – rotikulatorów, worków urostomijnych i stomijnych, znaczników tkankowych, zestawów drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000, narzędzi do amniotomii, rękawic diagnostycznych pokrytych od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, worków do zbiórki moczu, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, wierteł spiralnych do wiertarek ortopedycznych, wyrobów z folii, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na gwarancji, koców, poduszek, manipulatorów pacjenta, przenośnych analizatorów parametrów sieci z akcesoriami w podziale na 19 części.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 33140000-3: Materiały medyczne 33162200-5: Przyrządy używane na salach operacyjnych 33171000-9: Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33141320-9: Igły medyczne 33124210-0: Wyroby radiodiagnostyczne 18424300-0: Rękawice jednorazowe 30125110-5: Toner do drukarek laserowych/faksów 39511100-8: Koce 39516120-9: Poduszki 33195000-3: System monitorowania pacjentów 38552000-9: Mierniki elektroniczne 2. Dotyczy części nr 1-17: Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 3 m-cy od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie. 3. Dotyczy części nr 12, 13, 18, 19: Na oferowany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli min. 12 - miesięcznego okresu gwarancji. 4. Dotyczy części nr 1-13, 16, 17: Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie. 5. Dotyczy części nr 14 i 15: Zamówienie realizowane będzie przez okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie. 6. Dotyczy części nr 18 i 19: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 7. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VIII B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz. 3. Dotyczy części 16 i 17: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. V ust. 8 siwz 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ). 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-5 i 7 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.
Czy wadium 1
Wadium Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Część 1 – : Część 1 800,00 PLN Część 2 500,00 PLN Część 3 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 4 500,00 PLN Część 5 250,00 PLN Część 6 300,00 PLN Część 7 200,00 PLN Część 8 200,00 PLN Część 9 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 10 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 11 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 12 600,00 PLN Część 13 100,00 PLN Część 14 500,00 PLN Część 15 600,00 PLN Część 16 300,00 PLN Część 17 150,00 PLN Część 18 150,00 PLN Część 19 200,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1, 1A, 1B i 1C do siwz)
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do respiratorów Inspiration LS - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Złącza i wkłady do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520/wstrzykiwacz Nemoto DSA7 (DUAL SHOT ALPHA 7)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Złącza i wkłady do podawania kontrastu w aparacie Optima CT520/wstrzykiwacz Nemoto DSA7 (DUAL SHOT ALPHA 7) - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Igła do aspiracji szpiku kostnego, półautomatyczna igła typu TRU-CUT, j.uż., sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igła do aspiracji szpiku kostnego, półautomatyczna igła typu TRU-CUT, j.uż., sterylne - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sztapler - rotikulator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sztapler - rotikulator - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Worki urostomijne i stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki urostomijne i stomijne - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Znacznik tkankowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Znacznik tkankowy - 40 szt
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw drenów do pomp objętościowych Volumed VP 7000 - 600 szt
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Narzędzie do amniotomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzie do amniotomii - 500 szt
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne pokryte od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne pokryte od wewnątrz powłoką z naturalnego wyciągu z owsa - 150 op
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zastawka przeciwzwrotna typu Heimlich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zastawka przeciwzwrotna typu Heimlich - 50 szt
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Worki do zbiórki moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki do zbiórki moczu - 600 szt
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych - 16 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Wiertła spiralne do wiertarek ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wiertła spiralne do wiertarek ortopedycznych - 11 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Wyroby z folii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wyroby z folii - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących na gwarancji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących na gwarancji - 5 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Koce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39511100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Koce - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Poduszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Poduszki - 310 szt.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Manipulator pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Manipulator pacjenta - 30 szt
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Przenośny analizator parametrów sieci z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38552000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przenośny analizator parametrów sieci z akcesoriami - 1 szt
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji część 18 i 19
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji część 12 i 13
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - część 1-11, 14-17
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - część 12 i 13
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)