Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”.

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769093-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181300009, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części/zadań:

Zadanie nr 1:
Dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej
Zadanie nr 2:
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego
Zadanie nr 3:
Dostawa obuwia profilaktycznego
Zadanie nr 4:
Dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego

Uwaga:
1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ
i jej załącznikach
2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych,
tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia.
3. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-5 do SIWZ – Formularze cenowo – techniczne dla odpowiednich części/zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6449df2c-7031-4aeb-b8cc-7441aaf35b9a
Biuletyn 769093-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 97077323100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zyty
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-046
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 296 200
Zamawiajacy fax 683 255 808
Zamawiajacy email choros@szpital.zgora.pl
Adres strony url http://bip.szpital.zgo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szpital.zgo.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz.2188 t.j.), osobiście lub zapośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją, należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 201 (sekretariat, bud. Administracja),
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o., ul. Zyty 26, 65- 046 Zielona Góra. UWAGA. Nie dopuszcza się złożenia oferty w obydwóch formach.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”.
Numer referencyjny TZ.372.75.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”. Zamówienie zostało podzielone na 4 części/zadań: Zadanie nr 1: Dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej Zadanie nr 2: Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego Zadanie nr 3: Dostawa obuwia profilaktycznego Zadanie nr 4: Dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego Uwaga: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 3. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-5 do SIWZ – Formularze cenowo – techniczne dla odpowiednich części/zadań.
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-05-04T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: do dnia 31.05.2021 r. (z zastrzeżeniem, że dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się mogą nie wcześniej niż od dnia 04.05.2021 r.).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 10 „Formularza oferty” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 –22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa wyżej w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa wyżej dotyczące tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dni zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Formularze cenowo-techniczne– zgodnie z załącznikiem nr 2-5 do SIWZ (odpowiednio dla zadań nr 1-4). 6. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości określonej w SIWZ. Szczegółowy sposób oraz formę wnoszenia wadium Zamawiający zawarł w rozdziale XVIII SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 7). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6) oraz w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła w wyniku wydłużenia lub skrócenia działalności Oddziału Tymczasowego Szpitala Zamawiającego, powołanego do diagnostyki i leczenia pacjentów z podejrzeniem lub z potwierdzonym zakażeniem SARS-CoV-2. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy. UWAGA. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji umowy akceptować będzie odbiór od Wykonawców ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Elektronicznego Fakturowania. Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów związanych z realizacją zamówień publicznych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego tj. platformy elektronicznego fakturowania określa ustawa z dnia 09.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym /Dz.U. 2018 poz. 2191/. Wykonawca nie jest obowiązany do wysyłania ustrukturyzowanych faktur za jej pośrednictwem.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-05-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie nr 1: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-05-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie nr 2: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia profilaktycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-05-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie nr 3: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia profilaktycznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-05-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie nr 4: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 4.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)