Dostawa i wdrożenie aplikacji mobilnej w ramach projektu „Wielowymiarowe wsparcie SUM w zakresie zapewnienia wysokiej jakości obsługi studentów i kadry zagranicznej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769429-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d36d866-3ee8-4269-b61d-a08bc5c344b1
Biuletyn 769429-N-2020
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 00028903500000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547,
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email jjeziorski@sum.edu.pl,
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROGRAM JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOLECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, PROJEKT POZAKONKURSOWY PT. PODNIESIENIE KOMPETENCJI KARDY AKADEMICKIEJ I POTENCJAŁU INSTYTUCJI W PRZYJMOWANIU OSÓB Z ZAGRANICY – WELCOME TO POLAND REALIZOWANY W RAMACH DZIALANIA OKRESLONEGO WE WNIOSKU O DOFINANSOWANIE PROJEKTU NR POWR.03.03.00-00-PN14/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wpływ do kancelarii Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie aplikacji mobilnej w ramach projektu „Wielowymiarowe wsparcie SUM w zakresie zapewnienia wysokiej jakości obsługi studentów i kadry zagranicznej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Numer referencyjny RZP/PN/60/I/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiajacy nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiajacy nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane osoby zdolne do realizacji zamówienia: Zamawiający w tym zakresie wymaga, by Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował personelem posiadającym kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających następujące warunki: - minimum 1 (jednym) programistą, który posiada doświadczenie w tworzeniu aplikacji geolokalizacyjnej na system Android. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli osoba ta wykonała co https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fe0330... 2 z 6 05.10.2020, 14:25 najmniej 2 (dwie) takie aplikacje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; -minimum 1 (jednym) programistą, który posiada doświadczenie w tworzeniu aplikacji geolokalizacyjnej na system IOS. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli osoba ta wykonała co najmniej 2 (dwie) takie aplikacje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; -minimum 1 (jednym) programistą, który posiada doświadczenie w tworzeniu zarówno paneli administracyjnych jak i stron www opartych o opensourcowy system CMS wykorzystujący technologie PHP i MySql. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli osoba ta wykonała co najmniej 2 (dwie) strony www wraz z obsługą ich treści po stronie systemu CMS w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; -minimum 1 (jednym) grafikiem, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert stworzył co najmniej 2 projekty graficzne stron aplikacji dla urządzeń mobilnych i desktopowych. Wymagane doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 2 usługi, polegające na stworzeniu i wdrożeniu aplikacji geolokalizacyjnej o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zmówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o postawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. b) Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 8 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących przypadków: 1) Zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do umowy. 2) Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. 3) Zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. Poza przypadkami określonymi powyżej Strony przewidują możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy, w szczególności zmiany terminu wykonania Umowy lub jej części, zmiany polegającej na czasowym zawieszeniu wykonywania Umowy lub jej części, zmiany sposobu wykonywania Umowy lub jej części, zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającej temu zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku gdy wykonanie Umowy na warunkach w niej określonych w dacie zawarcia i zgodnie z treścią oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, stanie się niemożliwe ze względu na okoliczności związane z wystąpieniem koronawirusa SARS-CoV-2 (COVID-19), w szczególności jeżeli: 1) po stronie Wykonawcy (lub podwykonawcy) lub Zamawiającego nastąpi nieobecność pracowników lub osób świadczących pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub miały uczestniczyć w realizacji zamówienia, np. w zakresie czynności transportu, dostawy, odbioru, montażu, instalacji lub szkolenia, 2) na poziomie krajowym lub unijnym (Unii Europejskiej) zostaną wydane polecenia lub decyzje administracyjne właściwych organów unijnych, rządowych lub samorządowych bądź orzeczenia sądowe związane z przeciwdziałaniem COVID-19, z których wynikać będą zakazy lub ograniczenia w prowadzeniu działalności przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) lub Zamawiającego bądź nakładające na Wykonawcę (lub podwykonawcę) lub Zamawiającego obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych, jeżeli ograniczenia te, zakazy lub obowiązki uniemożliwią wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, 3) polecenia, decyzje administracyjne bądź orzeczenia sądowe wydane przez organy, o których mowa w pkt 2 powyżej, wydane przed datą zawarcia niniejszej Umowy, uniemożliwią jej prawidłowe wykonanie w chwili przystąpienia przez Strony do realizacji obowiązków umownych lub w trakcie realizacji tych obowiązków, 4) na rynku krajowym lub międzynarodowym nastąpi wstrzymanie lub trudność w realizacji dostaw produktów, komponentów produktów lub materiałów bądź trudność w dostępie do określonych usług lub sprzętu, 5) wystąpią inne niż wymienione powyżej w pkt 1-4 przeszkody związane z COVID-19, które uniemożliwią Stronom wykonanie Umowy na określonych w niej warunkach i zgodnie z treścią oferty Wykonawcy. 5. Strona Umowy, która wnioskuje o jej zmianę w oparciu o przesłanki przewidziane w ust. 4, zobowiązana jest wystąpić do drugiej strony z pisemnym wnioskiem zawierającym wyczerpujące uzasadnienie zmiany, wskazanie zakresu zmiany Umowy oraz przedstawić informacje, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające wystąpienie określonych przesłanek związanych z COVID-19 wraz z ich wpływem na należyte wykonanie Umowy. 6. Każda ze stron Umowy może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy. 7. W przypadku ustalenia, że zaistniały przesłanki związane z COVID-19, o których mowa w ust. 4, które mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy i tym samym uzasadniają jej zmianę, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do umowy.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres świadczenia wsparcia technicznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)