SPRZEDAŻ I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO RĘKAWIC JEDNORAZOWYCH NIEJAŁOWYCH

Publication date 2020-12-21
End date 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769786-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

SPRZEDAŻ I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO RĘKAWIC JEDNORAZOWYCH NIEJAŁOWYCH w ilości 1200000 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6e64910-c621-47ae-9a47-cddf50e78c50
Biuletyn 769786-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
Regon 29264600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Saska
Zamawiajacy adres numer domu 63/75
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-948
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 514 60 00 ,
Zamawiajacy fax 22 514 60 00
Zamawiajacy email rckik@rckik-warszawa.com.pl,
Adres strony url www.rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej www.rckik-warszawa.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik-warszawa.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa
Nazwa nadana zamowieniu SPRZEDAŻ I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO RĘKAWIC JEDNORAZOWYCH NIEJAŁOWYCH
Numer referencyjny ZP/PN/26/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu SPRZEDAŻ I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO RĘKAWIC JEDNORAZOWYCH NIEJAŁOWYCH w ilości 1200000 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 540000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 1. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4. 4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5. 5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 6.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 3.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny. b) Karta danych technicznych potwierdzająca zgodność z normą EN 455-1-2-3-4. c) Próbki rękawiczek w rozmiarze M i L po minimum 100 sztuk.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. zmiana terminu dostawy: a. zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostarczania Rękawic, b. zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji Rękawic lub ich braków na polskim rynku, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, 2. w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 3. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a. zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, c. zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. d. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przedstawiać wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, e. zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawić wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 4. dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia polegająca na zmianie świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 5. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a Wykonawca pragnie wyłączyć ich jawność, winien w sposób, nie budzący wątpliwości oznaczyć dokumenty zawierające przedmiotowe informacje, iż stanowią one zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa. Na przykład umieścić je w oddzielnym opakowaniu oznaczonym napisem: „Tajemnica przedsiębiorstwa. Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 29-12-2020 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiającego: 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75, sala konferencyjna nr 203.

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)