Dostawa worków na odpady i pojemników na odpady medyczne.

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty z polistyrenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769307-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 195211005, 349284806
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady i pojemników na odpady medyczne w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2162fac2-e7b8-456c-825c-742e5cc4d9e0
Biuletyn 769307-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl i www.platformazapupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.platformazapupowa.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa worków na odpady i pojemników na odpady medyczne.
Numer referencyjny SZP/28/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady i pojemników na odpady medyczne w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Cpv glowny przedmiot 19521100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający żąda opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub specyfikacji technicznej w postaci np. katalogu, folderu, itp. – dla każdej pozycji z pakietu. W przypadku, gdy dane oświadczenie nie dotyczy Wykonawcy Zamawiający prosi o dopisek na formularzu oświadczenia „nie dotyczy” lub dołączenie do oferty własnego oświadczenia informującego, że nie jest zobowiązany dane oświadczenie wypełniać lub dołączać dokument. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku wskazania zamawiającemu: • bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, z których zamawiający samodzielnie pobierze dokument • wcześniejszego postępowania prowadzonego przez zamawiającego, gdzie są aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ; - wypełniony formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w wersji edytowalnej (w przypadku składania oferty papierowej np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty. Załączone w powyższy sposób informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: 1) zaproponowania odpowiednika danego towaru; 2) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy, 3) zmiany wielkości opakowań, 4) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu zaoferowanych przez dostawcę cen jednostkowych i sumarycznej ceny brutto umowy, 5) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika, 6) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie, 7) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 8) zmian w zakresie regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a mających do niej zastosowanie, 9) wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w § 3 ust. 1 w terminie określonym w § 5 ust. 1 oraz umożliwiającym zrealizowanie dostaw dokonywanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 Pzp); 10) konieczności okresowej realizacji przedmiotu umowy przez wykonawcę zastępczego z przyczyn niezależnych od Dostawcy, o których to przyczynach Dostawca powinien niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1 i 2 (jak i w innych przypadkach tego wymagających) Dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym zastosowaniu różniący się np. wielkością opakowania w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie. W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Dostawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/mailem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu. Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Dostawcy i po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego. 3. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty z tworzyw sztucznych, worki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19521100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady i pojemników na odpady medyczne w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady i pojemników na odpady medyczne w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)