Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych.

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771705-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 487816a9-ceeb-43e0-8649-c9226fb2c97a
Biuletyn 771705-N-2020
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Regon 87025227400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 17/19
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 6100319
Zamawiajacy fax 56 6100306
Zamawiajacy email master1231@wp.pl
Adres strony url www.med.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.med.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.med.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SSM IM. M. KOPERNIKA W TORUNIU, UL. BATOREGO17/19, 87-100 TORUŃ, KANCELARIA POKÓJ - 009.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych.
Numer referencyjny SSM.DZP.200.250.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4.3.5 Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia: a) opisów lub katalogów lub ulotek bądź folderów oferowanych przez Wykonawcę towarów, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymaganiami postawionymi w siwz przez Zamawiającego; b) próbka po 1 opakowaniu rękawic (próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu cenowym) odpowiednio do oznaczonej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 1, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymaganiami postawionymi w siwz przez Zamawiającego, c) oznakowania CE, d) deklaracja zgodności na zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymaganiami postawionymi w siwz przez Zamawiającego, e) deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG lub deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymaganiami postawionymi w siwz przez Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 5 1. Strony umowy dopuszczają zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany cen na korzyść Odbiorcy w szczególności na skutek udzielonych promocji, rabatów, zmiany kursów walut – dopuszcza się wówczas zmianę cen jednostkowych z dalszymi konsekwencjami rachunkowymi, 2) zmiany numerów katalogowych danego asortymentu objętego umową, która nie spowoduje istotnej zmiany przedmiotu umowy – dopuszcza się wówczas zmianę numerów katalogowych, 3) zaprzestania produkcji któregokolwiek z asortymentu objętego umową – wówczas Dostawca obowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania danego asortymentu oraz przedstawienia Odbiorcy zamiennika o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w umowie w cenie umownej lub niższej. Zmiana umowy w tym przypadku nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu propozycji Dostawcy. Dopuszcza się wówczas zmianę zaoferowanego przedmiotu zamówienia, producenta, ceny jednostkowej wraz z dalszymi konsekwencjami rachunkowymi. 2. Zmiana postanowień umowy, w przypadku, o którym mowa w ust. 1, może nastąpić na pisemny wniosek Strony inicjującej zmianę (forma pisemna zastrzeżona pod rygorem nieważności) i następuje pod rygorem nieważności w formie podpisanego przez obie Strony aneksu do Umowy.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 5,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)