Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją urządzeń i sprzętu na potrzeby rozbudowy systemu dozoru wizyjnego na terenie ZUOK w Hryniewiczach k. Białegostoku

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Kamery telewizyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771514-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 322400007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją urządzeń i sprzętu z częściowym wykorzystaniem istniejącej sieci światłowodowej na potrzeby rozbudowy systemu dozoru wizyjnego (dalej: System) na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku (dalej: ZUOK).
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone w przepisach prawa, w szczególności, w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) (dalej: „Ustawa o odpadach”) i rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 1755) (dalej: „Rozporządzenie”).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę kamer, rejestratora, dysków twardych, oprogramowania, elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Systemu;
2) uruchomieniu, konfiguracji i testowaniu Systemu monitoringu wizyjnego;
3) montażu wszystkich niezbędnych urządzeń niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu;
4) wykonania wszystkich niezbędnych prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu;
5) wykonania i montażu niezbędnej infrastruktury celem zapewnienia prawidłowego działania Systemu;
6) wykonania wszystkich prac instalacyjnych, w tym zasilania urządzeń, niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu;
7) przeprowadzenia szkolenia, co najmniej dziesięciu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji Systemu monitoringu wizyjnego oraz zastosowanych urządzeń zakończone protokołem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - tom III SIWZ i Wzór umowy - tom II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69fd82ed-5ed6-4d84-b9f9-10ad000dd589
Biuletyn 771514-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Regon 50001472000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kombatantów
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 539 800
Zamawiajacy fax 856 539 800
Zamawiajacy email biuro@lech.net.pl
Adres strony url http://bip.lech.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lech.net.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lech.net.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie elektronicznej na adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: /SPLech/SkrytkaESP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PUHP LECH Spółka z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją urządzeń i sprzętu na potrzeby rozbudowy systemu dozoru wizyjnego na terenie ZUOK w Hryniewiczach k. Białegostoku
Numer referencyjny NDZ.231.31.2020.DM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją urządzeń i sprzętu z częściowym wykorzystaniem istniejącej sieci światłowodowej na potrzeby rozbudowy systemu dozoru wizyjnego (dalej: System) na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku (dalej: ZUOK). 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone w przepisach prawa, w szczególności, w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) (dalej: „Ustawa o odpadach”) i rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 1755) (dalej: „Rozporządzenie”). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę kamer, rejestratora, dysków twardych, oprogramowania, elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Systemu; 2) uruchomieniu, konfiguracji i testowaniu Systemu monitoringu wizyjnego; 3) montażu wszystkich niezbędnych urządzeń niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 4) wykonania wszystkich niezbędnych prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 5) wykonania i montażu niezbędnej infrastruktury celem zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 6) wykonania wszystkich prac instalacyjnych, w tym zasilania urządzeń, niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 7) przeprowadzenia szkolenia, co najmniej dziesięciu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji Systemu monitoringu wizyjnego oraz zastosowanych urządzeń zakończone protokołem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - tom III SIWZ i Wzór umowy - tom II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32240000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Na wezwanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Uwaga: W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu adres strony internetowej ogólnodostępnej i bezpłatnej, z której Zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać powyższy dokument. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Wykaz techniczny oferowanych urządzeń, sprzętu, oprogramowania zgodnie z załącznikiem nr 5 do IDW, w którym wykonawca wskaże producenta i model oferowanych urządzeń, sprzętów, oprogramowania oraz parametry zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Tom III SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III .4, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) zgodnie z załącznikiem nr 4 do IDW (TOM I SIWZ) „Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu wraz z wymaganiami technicznymi ich przekazania” (pozycje zaznaczone kolorem niebieskim). Wzór oświadczenia – załącznik nr 3 do IDW. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do Oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: -reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie Oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 2) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do Oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie; 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW), b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór: załącznik nr 2 do IDW).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Wzorem Umowy (Tom II SIWZ).
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW). 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie złożyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie wraz z podatkiem od towarów i usług.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)