Wykonanie digitalizacji, weryfikacji, utworzenie bazy danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej Miasto Tuchów

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-20 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771290-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723140009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego WT jest wykonanie prac geodezyjnych, w tym przeprowadzenie analizy danych cyfrowych i dokumentacji zgromadzonej w PZGiK, opracowań kartograficznych związanych z utworzeniem i dostawą bazy danych obiektów topograficznych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej oraz bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu, Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT, w oparciu o dostarczone Wykonawcy materiały zasobu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje jednostkę ewidencyjną 121610_4 tj. Tuchów Miasto
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający podstawy formalno – prawne, wytyczne i warunki techniczne, zakres rzeczowy oraz wymagania dotyczące wykonania dokumentacji wynikowej zawarto w Warunkach technicznych zwanych dalej WT stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0db40f3-8765-4c0f-af7a-c5e83b748d47
Biuletyn 771290-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Tarnowie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 688 33 47
Zamawiajacy fax 14 688 33 67
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.tarnow.pl
Adres strony url http://www.powiat.tarnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "E usługi w informacji przestrzennej Powiatu Tarnowskiego"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/sptarnow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/sptarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Tarnowie, ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie digitalizacji, weryfikacji, utworzenie bazy danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej Miasto Tuchów
Numer referencyjny ZP.272.21.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia objętego WT jest wykonanie prac geodezyjnych, w tym przeprowadzenie analizy danych cyfrowych i dokumentacji zgromadzonej w PZGiK, opracowań kartograficznych związanych z utworzeniem i dostawą bazy danych obiektów topograficznych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej oraz bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT, zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu, Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT, w oparciu o dostarczone Wykonawcy materiały zasobu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje jednostkę ewidencyjną 121610_4 tj. Tuchów Miasto 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający podstawy formalno – prawne, wytyczne i warunki techniczne, zakres rzeczowy oraz wymagania dotyczące wykonania dokumentacji wynikowej zawarto w Warunkach technicznych zwanych dalej WT stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72314000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-09-14T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow • w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego (kwalifikacje zawodowe) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): - minimum 1 (jedną) usługę obejmującą swym zakresem prace związane utworzeniem i dostawą bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla minimum jednego obrębu i zasileniem dowolnego systemu teleinformatycznego, w którym prowadzi się bazy danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, oraz minimum 1 (jedną) usługę obejmującą swym zakresem prace związane z utworzeniem i dostawą bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT dla minimum jednego obrębu i zasileniem dowolnego systemu teleinformatycznego, w którym prowadzi się bazy danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, UWAGA: Powyższe usługi można wykonać w ramach osobnych umów i różnych obrębów. • w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia zawodowe, z zakresu wykonywania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych, inwentaryzacyjnych wynikające z art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r – PGiK
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym, ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, a Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy. 2. W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej : https://bip.malopolska.pl/sptarnow; w zakładce Zamówienia publiczne, informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że podmioty o których mowa w pkt. 2) nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają, warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zasobów na które powołuje się Wykonawca, - Załącznik nr 3 do SIWZ 3. Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 po z. 1590), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (patrz pkt. VI SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium, w terminie wyznaczonym do składania ofert, w wysokości: 3 000,- zł (słownie złotych: Trzy tysiące 00/100) 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z sytuacji, określonych w ust. 3 Umowy lub w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 PZP. 2. Zmiany w zakresie numerów telefonów, faksów, adresów, adresów e-mail, osób odpowiedzialnych, po obu Stronach, za realizację Umowy, następują w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowią zmiany Umowy. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP, przewiduje możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacjach wskazanych w § 5, 2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Umowy, 3) konieczności zmian będących następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie Projektu, 4) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, 5) opóźnień w przekazaniu materiałów źródłowych niezbędnych do realizacji Przedmiotu Umowy, o ile nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy nastąpi o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 7) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy lub adresu Zamawiającego; 8) zmian określonych w § 4 ust.5 9) zmiany terminu wykonania Umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu Umowy, jeśli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie Umowy w sytuacji wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy (w części lub w całości) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwający łącznie ponad 48 godzin 10) zmiany Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa; 4. W przypadkach określonych w ust. 3 Zamawiający przewiduje możliwość: 1) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy; 2) zmian w sposobie rozliczania z Wykonawcą lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; 3) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy; 5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem o którym mowa w Umowie
IV 4 4 data 2021-01-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)