Dostawa laptopów II

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Hajnówka
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771308-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 56 szt. laptopów i monitora interaktywnego - 1 szt.
CPV: 30213100-6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e5ce9e1-e1b1-4a69-bdb3-18a7c554144f
Biuletyn 771308-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Hajnówka
Regon 50658999000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Aleksego Zina
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 682 21 80
Zamawiajacy fax 85 674 37 46
Zamawiajacy email hajnowka@hajowka.pl
Adres strony url www.bip.hajnowka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.hajnowka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.hajnowka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka pokój nr 219 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów II
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 56 szt. laptopów i monitora interaktywnego - 1 szt. CPV: 30213100-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow - brak wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - brak wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - brak wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o pkt 6.1 siwz.
Zakresie warunkow udzialu a) brak wymagań
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) brak wymagań
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 pzp - zał. nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)