Zakup i dostawa materiałów promocyjnych

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa nr 3964
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771033-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12847fdb-e81a-456e-8565-d0dac9b241d2
Biuletyn 771033-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa nr 3964
Regon 17172392000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bystra
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 892 326,
Zamawiajacy fax 261 892 320
Zamawiajacy email ozjw3964@ron.mil.pl,
Adres strony url www.jw3964.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Dostep dokumentow zamowienia www.jw3964.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jw3964.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa 3964 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Numer referencyjny 4/2021/Z
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wydanego na podstawie art. 62 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji weterynaryjnej na podstawie art. 21 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242) w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str.1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz.13, t. 34 str. 319). ( Dotyczy tylko pierwszej części zamówienia - ,,Krówki reklamowe”). d) Zaświadczenie lub certyfikat jednostki wdrażającej potwierdzający wdrożenie i stosowanie: systemu HACCP (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli), zasad GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna) oraz GHP (Dobra Praktyka Higieniczna), wydanego w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655) lub IFS (International Food Standard) międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności opracowany po raz pierwszy w 2002 roku przez przedstawicieli niemieckiego handlu detalicznego lub BRC międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności lub oświadczenie producenta o stosowaniu jednego z wymienionych systemów/standardów. ( Dotyczy tylko pierwszej części zamówienia - ,,Krówki reklamowe”).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczących zamawianych wyrobów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczących zamawianych wyrobów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczących zamawianych wyrobów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczących zamawianych wyrobów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczących zamawianych wyrobów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczących zamawianych wyrobów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczących zamawianych wyrobów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)