Zakup wyposażenia Kuchni Szpitalnej i Oddziałów

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-07 00:00:00
Instytucja SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771018-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 422100001, 392210007, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenie Kuchni Szpitalnej i Oddziałów
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (pakietu):
- Pakiet 1 – Sprzęt duży;
- Pakiet 2 – Sprzęt średni i meble;
- Pakiet 3 – Sprzęt mały;
- Pakiet 4 – Wyposażenie pomocnicze.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanego w ofercie wyposażenia, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i nazwy sprzętu.
Zamawiający w ramach Pakietu 3 - Sprzęt mały przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy PZP. Prawo opcji obejmuje rozszerzenie zakresu przedmiotu umowy poprzez zwiększenie asortymentu określonego w Formularzu asortymentowo – cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w okresie trwania umowy;
2) zamówienie/a realizowane w ramach prawa opcji jest/są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego;
3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego;
4) Zamawiający, w zależności od potrzeb, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem;
6) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ, Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
i załącznikach do umowy;
7) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65de3f50-9cf2-4e25-82d3-dc69dd956831
Biuletyn 771018-N-2020
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Regon 29293600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 328 138
Zamawiajacy fax 324 328 169
Zamawiajacy email zam.publiczne@psychiatra.com
Adres strony url https://psychiatria.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu konkurs RPSL.08.03.02-IZ.01-24-337/19 w ramach Osi Priorytetowej VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, Działania 8.3 Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy, Poddziałanie 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej (typ projektu 7: Wdrożenie programów ukierunkowanych na eliminowanie zdrowych czynników ryzyka w miejscu pracy, z uwzględnieniem działań szkoleniowych, oraz środków własnych Zamawiającego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII. SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek Administracji, Kancelaria Główna - parter, pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia Kuchni Szpitalnej i Oddziałów
Numer referencyjny DZz.380.3.31.2020.DTg.485,486,515,516,544
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenie Kuchni Szpitalnej i Oddziałów Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (pakietu): - Pakiet 1 – Sprzęt duży; - Pakiet 2 – Sprzęt średni i meble; - Pakiet 3 – Sprzęt mały; - Pakiet 4 – Wyposażenie pomocnicze. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanego w ofercie wyposażenia, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i nazwy sprzętu. Zamawiający w ramach Pakietu 3 - Sprzęt mały przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy PZP. Prawo opcji obejmuje rozszerzenie zakresu przedmiotu umowy poprzez zwiększenie asortymentu określonego w Formularzu asortymentowo – cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ). Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w okresie trwania umowy; 2) zamówienie/a realizowane w ramach prawa opcji jest/są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; 3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego; 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień; 5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem; 6) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ, Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ i załącznikach do umowy; 7) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42210000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie: 1) w zakresie Pakietu 1 - Sprzęt duży - od 04.05.2021 r. do 30.09.2021 r.; 2) w zakresie Pakietu 2 - Sprzęt średni i meble - od dnia zawarcia umowy do 30.04.2021 r.; 3) w zakresie Pakietu 3 - Sprzęt mały – zgodnie z deklaracją Wykonawcy jednak nie później niż do dnia 30.04.2021 r.; 4) w zakresie Pakietu 4 - Wyposażenie pomocnicze - zgodnie z deklaracją Wykonawcy jednak nie później niż do dnia 30.04.2021 r. Umowa obowiązuje do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.3. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz ze zmianami Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zwanym dalej Rozporządzeniem w sprawie dokumentów, stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia opisu technicznego oferowanego produktu (ulotki informacyjnej, broszury, folderu, katalogu, itp.) w języku polskim potwierdzającego wszystkie minimalne wymagania (parametry techniczne) stawiane przez Zamawiającego, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia, zawarte w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SIWZ)
IV 4 4 data 2021-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com lub telefonicznie 32 43-28-171; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz Ustawą PZP w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem oraz art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy PZP; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) Nr 1083/2006; 6) obowiązek podania przez osobę, której dane dotyczą danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP; 7) w odniesieniu do danych osobowych osoby, której dane dotyczą, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 9) Zamawiający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami; 10) osoba, której dane dotyczą posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Sprzęt duży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42210000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie: 1) w zakresie Pakietu 1 - Sprzęt duży - od 04.05.2021 r. do 30.09.2021 r.; Umowa obowiązuje do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Sprzęt średni i meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie: - w zakresie Pakietu 2 - Sprzęt średni i meble - od dnia zawarcia umowy do 30.04.2021 r.; Umowa obowiązuje do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Sprzęt mały
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie: - w zakresie Pakietu 3 - Sprzęt mały – zgodnie z deklaracją Wykonawcy jednak nie później niż do dnia 30.04.2021 r.; Umowa obowiązuje do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Wyposażenie pomocnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie: - w zakresie Pakietu 4 - Wyposażenie pomocnicze - zgodnie z deklaracją Wykonawcy jednak nie później niż do dnia 30.04.2021 r. Umowa obowiązuje do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)