Dostawy wyrobów garmażeryjnych i makaronu

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-07 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty mączne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771060-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158510008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy wyrobów garmażeryjnych i makaronu - dostawy cykliczne od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2022 r.
Zadanie nr 1 - dostawy wyrobów garmażeryjnych, zadanie nr 2 - dostawy makaronu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e14db5f4-6bcf-49fe-9583-8c7f4dec4e0a
Biuletyn 771060-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Regon 51033874400000
Zamawiajacy adres ulica ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Szczytno
Zamawiajacy kod pocztowy 12-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 215 281
Zamawiajacy fax 896 215 354
Zamawiajacy email zzp@wspol.edu.pl
Adres strony url http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, budynek 18, pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyrobów garmażeryjnych i makaronu
Numer referencyjny 03/SŻ/21
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy wyrobów garmażeryjnych i makaronu - dostawy cykliczne od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2022 r. Zadanie nr 1 - dostawy wyrobów garmażeryjnych, zadanie nr 2 - dostawy makaronu.
Cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca wraz z dokumentami jako integralne elementy oferty ma obowiązek złożyć: a) próbki przedmiotu zamówienia (1 szt. lub 1 kg.) wymienione w formularzach cenowych – załączniki nr 2.1 i nr 2.2 do SIWZ nr 03/SŻ/21 (wszystkie pozycje) w oryginalnym opakowaniu lub posiadające oryginalną etykietę z opisem produktu, w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz oceny ich jakości w kryterium „jakość”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowania Zamawiający żąda: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: a) decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 z późn. zm.) lub zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). Wykonawca może zamiast dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a) złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Inne dokumenty niewymienione 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Dokumenty, o których mowa w ust 6 mają być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Wykonawca wraz z dokumentami jako integralne elementy oferty ma obowiązek złożyć: a) próbki przedmiotu zamówienia (1 szt. lub 1 kg.) wymienione w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ nr 11/SŻ/21 (oprócz pozycji nr 1 i nr 2) w oryginalnym opakowaniu lub posiadające oryginalną etykietę z opisem produktu, w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz oceny ich jakości w kryterium „jakość”. Próbki przedmiotu zamówienia, które są składane celem ich oceny w ramach kryterium „jakość”, nie są traktowane jako tzw. dokumenty przedmiotowe w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Takie dokumenty/próbki traktowane są jako treść oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach: 1) dokonywania zmian ilościowych towaru przez Zamawiającego pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty brutto złożonej oferty oraz pod warunkiem występowania wskazanego produktu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2) zaprzestania produkcji danego towaru, zmiany producenta lub zmiany jego gramatury. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zastępczego takiej samej jakości oraz zbliżonej gramaturze podanej w przedmiocie zamówienia. Cena towaru zastępczego nie może być wyższa niż cena ofertowa. Dowodem na ww. zmiany będzie pisemne oświadczenie producenta lub dystrybutora danego towaru, dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę. 2. W związku z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w poniższych przypadkach, jeżeli przypadki te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług – przyjmuje się, że wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT, a co za tym idzie jego wartość oraz wartość umowy brutto; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej wpływa na koszty wykonania zamówienia; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wpływa na koszty wykonania zamówienia. 3. Zmianę wysokości kosztów wykonania zamówienia, o których mowa w ust. 2, jej zasadność i wysokość musi wykazać strona dla której zmiana ta jest korzystna. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)