Doposażenie stanowisk pracy

Publication date 2020-12-24
End date 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771730-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 331000001, 331584006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu obejmującego doposażenie stanowisk pracy w ramach projektu nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje:

CZĘŚĆ NR 1 – taborety
CZĘŚĆ NR 2 – fotele biurowe,
CZĘŚĆ NR 3 - akcesoria informatyczne
CZĘŚĆ NR 4 – słuchawki ochronne ,
CZĘŚĆ NR 5 - wentylatory, pojemniki, lampki.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, stanowiącym jego integralną część.

3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, symbolu / numer oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia .
4. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowania, systemów i rozwiązań równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ od minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
6. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę:- nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag,
7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji (dotyczy części nr 2), w ramach zawartej w postępowaniu umowy. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ i we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61cb2069-3c2b-46fa-9d14-66dc594f5d30
Biuletyn 771730-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 00028885700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r nr 135/147, 61-545 Poznań, Kancelaria Szpitalna (pok. 24)
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie stanowisk pracy
Numer referencyjny SZP/DTG-ZA/17/20 ERGO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu obejmującego doposażenie stanowisk pracy w ramach projektu nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje: CZĘŚĆ NR 1 – taborety CZĘŚĆ NR 2 – fotele biurowe, CZĘŚĆ NR 3 - akcesoria informatyczne CZĘŚĆ NR 4 – słuchawki ochronne , CZĘŚĆ NR 5 - wentylatory, pojemniki, lampki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, stanowiącym jego integralną część. 3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, symbolu / numer oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia . 4. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowania, systemów i rozwiązań równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ od minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 6. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę:- nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag, 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji (dotyczy części nr 2), w ramach zawartej w postępowaniu umowy. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ i we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; • oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI. 1 SIWZ; 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Taborety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu obejmującego doposażenie stanowisk pracy w ramach projektu nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje CZĘŚĆ NR 1 – taborety 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, stanowiącym jego integralną część. 3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, symbolu / numer oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia . 4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 5. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fotele biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu obejmującego doposażenie stanowisk pracy w ramach projektu nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje CZĘŚĆ NR 2 – fotele biurowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, stanowiącym jego integralną część. 3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, symbolu / numer oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia . 4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 5. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji (dotyczy części nr 2), w ramach zawartej w postępowaniu umowy. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ i we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria informatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu obejmującego doposażenie stanowisk pracy w ramach projektu nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje CZĘŚĆ NR 3 – akcesoria informatyczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, stanowiącym jego integralną część. 3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, symbolu / numer oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia . 4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 5. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa słuchawki ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu obejmującego doposażenie stanowisk pracy w ramach projektu nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje CZĘŚĆ NR 4 – słuchawki ochronne przeciwhałasowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, stanowiącym jego integralną część. 3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, symbolu / numer oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia . 4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 5. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa wentylatory, pojemniki, lampki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu obejmującego doposażenie stanowisk pracy w ramach projektu nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników ORSK im. Wiktora Degi” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje CZĘŚĆ NR 5 – wentylatory, pojemniki, lampki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, stanowiącym jego integralną część. 3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, symbolu / numer oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia . 4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 5. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)