Dostawa systemów informatycznych e-usług publicznych wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu pn. Cyfrowe Proszowice – nowoczesne zarządzanie w administracji realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Gmina Proszowice
Miejscowość Proszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772726-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów informatycznych e-usług publicznych wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu pn. Cyfrowe Proszowice – nowoczesne zarządzanie w administracji realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.

Zamówienie będzie realizowane w 3 częściach:

Część 1. „Dostawa systemu konsultacji społecznych i wdrożenie e-usług publicznych”.
Część 2. „Rozbudowa systemu elektronicznego obiegu dokumentów”.
Część 3. „Dostawa systemu informacji przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług publicznych”

Wszędzie, gdzie jest mowa o ofercie należy rozumieć ofertę częściową.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74d1bb43-fd2c-4dab-8bdf-ee66ca7eee7f
Biuletyn 772726-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Proszowice
Regon 35155603300000
Zamawiajacy adres ulica 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Proszowice
Zamawiajacy kod pocztowy 32-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 386 10 05
Zamawiajacy fax 12 386 15 55
Zamawiajacy email inwestycje@proszowice.pl
Adres strony url www.proszowice.pl
Adres strony internetowej www.proszowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt pn. Cyfrowe Proszowice – nowoczesne zarządzanie w administracji realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.proszowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.proszowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być przesłana za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub w inny sposób.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzad Gminy Proszowice ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemów informatycznych e-usług publicznych wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu pn. Cyfrowe Proszowice – nowoczesne zarządzanie w administracji realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja
Numer referencyjny BI.271.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów informatycznych e-usług publicznych wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu pn. Cyfrowe Proszowice – nowoczesne zarządzanie w administracji realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja. Zamówienie będzie realizowane w 3 częściach: Część 1. „Dostawa systemu konsultacji społecznych i wdrożenie e-usług publicznych”. Część 2. „Rozbudowa systemu elektronicznego obiegu dokumentów”. Część 3. „Dostawa systemu informacji przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług publicznych” Wszędzie, gdzie jest mowa o ofercie należy rozumieć ofertę częściową. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: w części I, II i III: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją systemu informatycznego obsługującego usługi publiczne o wartości usługi brutto nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, UWAGA: system informatyczny obsługujący usługi publiczne to szereg tzw. aplikacji dziedzinowych – wyspecjalizowanych programów przeznaczonych do obsługi wydzielonych obszarów aktywności jednostki administracji (elektroniczny proces prowadzenia konsultacji społecznych, elektroniczny obieg dokumentów z uwzględnieniem jednostek organizacyjnych, wszelkiego rodzaju ewidencje, systemu informacji przestrzennej, itd.) 2) dysponuje osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie i wykonanie przedmiotu zamówienia:  co najmniej jedną osobą do kierowania usługą posiadającą wyższe wykształcenie techniczne, informatyczne lub z zakresu nauk ścisłych, lub wyższe bez wymaganego profilu uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie TIK (technologie informacyjno-komunikacyjne) posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w wdrażaniu systemów informatycznych,  co najmniej dwiema osobami do wdrażania systemu informatycznego – każda z osób posiadająca wyższe wykształcenie techniczne, informatyczne lub z zakresu nauk ścisłych, lub wyższe bez wymaganego profilu uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie informatycznym posiadającą min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium Wadium dla części: I – w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), II – w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych), III – w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych), Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji, zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, b) w wypadku zaistnienia okoliczności Siły Wyższej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania Umowy do zmienionych okoliczności, w tym związanej z ogłoszeniem pandemii koronawirusa, termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony za zgodą Zamawiającego, c) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy, d) przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa, e) nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy w trakcie wykonywania Umowy; f) aktualizacji rozwiązań przyjętych w SOPZ dla ………………………………………………………….. lub wykorzystywanych narzędzi na podstawie wymagań SIWZ z uwagi na postęp technologiczny lub uzasadnione względy techniczne lub funkcjonalne. W przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub innych produktów (w tym także wchodzących w skład infrastruktury technicznej), Zamawiający dopuszcza zmianę wersji oprogramowania lub produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SOPZ. g) zakończenia wytwarzania oprogramowania lub innego produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SOPZ, h) uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i wdrożeniowych, konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli zmiana ta skutkować będzie zoptymalizowaniem przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w powyższym zakresie poprzez modyfikację wymagań Zamawiającego lub zmianę sposobu ich realizacji; i) powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach określonych Umową lub obowiązującymi regulacjami prawa; j) dopuszczalna jest zmiana terminów, kolejności wykonania i odbioru poszczególnych czynności lub części w ramach realizacji Umowy, k) Wydłużenie okresu realizacji Umowy w stosunku do wskazanego w SOPZ, w okolicznościach zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności, w szczególności przedłużania się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które uniemożliwią lub znacznie utrudnią wykonanie Przedmiotu Umowy w całości w terminie wskazanym w SOPZ, o czas trwania takich przeszkód. l) wydłużenie terminu realizacji Umowy w przypadku gdy pozwoli ono wykonać Umowę w sposób bardziej efektywny, lub zmiana terminu jest niezbędna z uwagi na konieczność wykonania dodatkowych prac analitycznych lub programistycznych, koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy. m) wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w SOPZ, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego, n) Umowa może także podlegać zmianom w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 i następnych ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Proszowice jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl, 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, 5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu, 7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, 8) posiadają Państwo:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Państwu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa systemu konsultacji społecznych i wdrożenie e-usług publicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis Dostawa systemu konsultacji społecznych i wdrożenie e-usług publicznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozbudowa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis Rozbudowa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa systemu informacji przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług publicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis Dostawa systemu informacji przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług publicznych
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu usunięcia awarii, błędu i wady w okresie gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi na systemy informatyczne
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)