Dostawa sprzętu laboratoryjnego i urządzeń do hodowli zwierząt w podziale na pakiety

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-18 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772476-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397111000, 391411003, 397111237
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i urządzeń do hodowli zwierząt w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami:
Pakiet 1: Dostawa systemu oczyszczania wody;
Pakiet 2: Dostawa wózka na kosze na butelki;
Pakiet 3: Dostawa systemu monitorowania statusu mikrobiologicznego;
Pakiet 4: Dostawa zamrażarki skrzyniowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12d4d9b0-75bd-410b-9ca0-0dd64235522b
Biuletyn 772476-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 00028891700000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url http://dzp.wum.edu.pl/ lub https://wum.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pakiet 1: jest realizowany w ramach projektu „WUM AID Akademia Innowacyjnej Dydaktyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego”, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny, w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z088/17-00, z dnia 18.06.2018 r. Pakiet 2, 3 i 4: są realizowane w ramach Projektu RID01 iONKO pt.: „Strategia rozwoju badań naukowych w dziedzinie immunoonkologii (iONKO)” przyjętego do finansowania w drodze konkursu ogłoszonego w dniu 21 marca 2018 r. przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości”. Projekt realizowany na podstawie Umowy podpisanej z MNiSW numer 013/RID/2018/19 z dnia 28.12.2018.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Składa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny ul. Żwirki i Wigury 61 pok 009 (Kancelaria uczelni) 02-091 Warszawa. Sposób oznakowania koperty opisany jest w Rozdz. XXI SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego i urządzeń do hodowli zwierząt w podziale na pakiety
Numer referencyjny AZP/Z-057/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i urządzeń do hodowli zwierząt w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami: Pakiet 1: Dostawa systemu oczyszczania wody; Pakiet 2: Dostawa wózka na kosze na butelki; Pakiet 3: Dostawa systemu monitorowania statusu mikrobiologicznego; Pakiet 4: Dostawa zamrażarki skrzyniowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (Rozdział XXIII ust. 5 SIWZ), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm., Zamawiający żąda: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych w zakresie każdego z Pakietów, stanowiących Załączniki nr 2.1 – 2.4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załącznikach określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. zmiany modelu oferowanego urządzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 2. zmiany modelu, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia, na urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 3. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, oraz inne zmiany szczegółowo opisane we wzorze umowy w związku ze stanem epidemii COVID-19.
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1: Dostawa systemu oczyszczania wody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa systemu oczyszczania wody
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2: Dostawa wózka na kosze na butelki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa wózka na kosze na butelki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3: Dostawa systemu monitorowania statusu mikrobiologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa systemu monitorowania statusu mikrobiologicznego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4: Dostawa zamrażarki skrzyniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711123-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa zamrażarki skrzyniowej
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)