Dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach.

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-22 00:00:00
Instytucja Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772438-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411001, 331411166, 331411104, 331400003, 337115404
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach:
-Pakiet nr 1: Zestaw uniwersalny do zabiegów torakochirurgicznych ;
-Pakiet nr 2: Transparentny film do mocowania opatrunku z portem;
-Pakiet nr 3: Fartuch sterylny, sterylna osłona, pokrowce na przewody, folia operacyjna;
-Pakiet nr 4: Preparat do ochrony skóry;
-Pakiet nr 5: Hemostatyczna gąbka;
-Pakiet nr 6: Antybakteryjny miód Manuka, transparentny film do mocowania opatrunku, opatrunek o wodnej kompozycji, zbiornik, przedłużacz, dren;
-Pakiet nr 7: Krem ochronny, pianka do mycia skóry, antybakteryjny opatrunek z maścią;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89c57e52-9550-4917-97b6-21f9178e3ddb
Biuletyn 772438-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 00028849000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Płocka
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-138
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 43-12-312
Zamawiajacy fax 22 43-12-421
Zamawiajacy email p.ossas@igichp.edu.pl
Adres strony url www.igichp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.igichp.edu.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.igichp.edu.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach.
Numer referencyjny AP.26.87.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach: -Pakiet nr 1: Zestaw uniwersalny do zabiegów torakochirurgicznych ; -Pakiet nr 2: Transparentny film do mocowania opatrunku z portem; -Pakiet nr 3: Fartuch sterylny, sterylna osłona, pokrowce na przewody, folia operacyjna; -Pakiet nr 4: Preparat do ochrony skóry; -Pakiet nr 5: Hemostatyczna gąbka; -Pakiet nr 6: Antybakteryjny miód Manuka, transparentny film do mocowania opatrunku, opatrunek o wodnej kompozycji, zbiornik, przedłużacz, dren; -Pakiet nr 7: Krem ochronny, pianka do mycia skóry, antybakteryjny opatrunek z maścią;
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstawy, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, do wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany złożyć w terminie 5 dni od dnia doręczenia wezwania próbki wraz z etykietami po 2 opakowania do każdej pozycji ze wszystkich pakietów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. (dla pozycji gdzie jest wymieniona w kolumnie „jm.” szt., należy dostarczyć 2 sztuki próbek).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony oprócz zmian wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczają zmiany w umowie również w zakresie: 1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony; 2) tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku towaru w zaoferowanej wielkości opakowania; 3) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do Umowy; 4) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania. 5) cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, od daty wejścia w życie stosownych aktów prawnych. Zmiana ceny w takim przypadku wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rodzajowo-ilościowych towaru nie więcej niż 25% w ramach asortymentu i cen jednostkowych towaru stanowiącego przedmiot umowy i w granicach łącznej wartości umowy określonej w § 2 ust. 1, z uwagi na brak możliwości dokładnego ustalenia ilości zamówionego towaru, których powodem są dokonywane zmiany procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie zgłaszał z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 4 wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru, a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie.
IV 4 4 data 2021-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Zestaw uniwersalny do zabiegów torakochirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw uniwersalny do zabiegów torakochirurgicznych – 4 000 zestawów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Transparentny film do mocowania opatrunku z portem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Transparentny film do mocowania opatrunku z portem – 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Fartuch sterylny, sterylna osłona, pokrowce na przewody, folia operacyjna.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Fartuch sterylny z włókniny bawełnopodobnej. szt. 14 000; /2. Sterylna osłona / serweta. szt. 4 000; /3. Pokrowce na przewody. szt. 2 000; /4. Folia operacyjna sterylna samoprzylepna. szt. 3 000;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Preparat do ochrony skóry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Preparat zawierający jako substancję czynną kompleks z mikrocząsteczkami aktywnego srebra. szt. 100; /2. Preparat zawierający jako substancję czynną kompleks z mikrocząsteczkami aktywnego srebra, hialuronian sodu oraz koalin. szt. 200;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Hemostatyczna gąbka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Jałowa wchłanialna hemostatyczna gąbka żelatynowa. szt. 500; /2. Jałowa wchłanialna hemostatyczna gąbka żelatynowa. szt. 1 500;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6: Antybakteryjny miód Manuka, transparentny film do mocowania opatrunku, opatrunek o wodnej kompozycji, zbiornik, przedłużacz, dren.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Antybakteryjny miód Manuka. szt. 5; /2. Transparentny film do mocowania opatrunku typu Protect Film lub równoważny. szt. 10; /3. Transparentny film do mocowania opatrunku typu Protect Film lub równoważny. szt. 20; /4. Transparentny film do mocowania opatrunku typu Protect Film lub równoważny. szt. 30; /5. Opatrunek o wodnej kompozycji naturalnych i syntetycznych polimerów. szt. 200; /6. Opatrunek o wodnej kompozycji naturalnych i syntetycznych polimerów. szt. 200; /7. Opatrunek o wodnej kompozycji naturalnych i syntetycznych polimerów. szt. 150; /8. Zbiornik 800 ml z filtrem i środkiem żelującym wysięk. szt. 100; /9. Przedłużacz łączący dren ze zbiornikiem. szt. 100; /10. Dren silikonowy. szt. 100;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7: Krem ochronny, pianka do mycia skóry, antybakteryjny opatrunek z maścią.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711540-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Krem ochronny z tlenkiem cynku. op. 110; /2. Pianka do mycia skóry, zawierająca kreatynę. op. 160; /3. Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią. szt. 400;
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)