Wykonanie usług programistycznych i parametryzacyjnych w systemach TETA

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769611-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Zamawiającego usług programistycznych i parametryzacyjnych w systemach TETA.EDU i TETA.EDU.WEB/ME i TETA BI związanych z:
1/ dostosowaniem istniejących mechanizmów w w/w systemach do potrzeb Zamawiającego wynikających ze zmiany przepisów i regulacji wewnętrznych Uniwersytetu Wrocławskiego,
2/ rozbudowa, zmiana, modernizacja funkcjonalności w/w systemów w ramach optymalizacji procesów biznesowych w Uniwersytecie Wrocławskim.
Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6eb189f-cffa-4c78-82a7-d103a6d87e60
Biuletyn 769611-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski
Regon 13010000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 22 34
Zamawiajacy fax 71 375 24 72
Zamawiajacy email bzp@uwr.edu.pl
Adres strony url https://bip.uni.wroc.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.uni.wroc.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.uni.wroc.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, Rozdział X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100, 50-138 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usług programistycznych i parametryzacyjnych w systemach TETA
Numer referencyjny BZP.2711.47.2020.MD
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Zamawiającego usług programistycznych i parametryzacyjnych w systemach TETA.EDU i TETA.EDU.WEB/ME i TETA BI związanych z: 1/ dostosowaniem istniejących mechanizmów w w/w systemach do potrzeb Zamawiającego wynikających ze zmiany przepisów i regulacji wewnętrznych Uniwersytetu Wrocławskiego, 2/ rozbudowa, zmiana, modernizacja funkcjonalności w/w systemów w ramach optymalizacji procesów biznesowych w Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72265000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi o wartości co najmniej 300 000,00zł brutto każda, polegające na programowaniu i/ lub parametryzowaniu systemu informatycznego*. 2. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami pełniącymi następujące funkcje: a) co najmniej 3 analitykami, z których każdy posiada doświadczenie polegające na uczestniczeniu jako analityk w realizacji co najmniej trzech usług programowania i/ lub parametryzowania systemu informatycznego* o wartości projektu informatycznego** co najmniej 300 000,00 zł brutto; b) co najmniej 3 programistami, z których każdy posiada doświadczenie polegające na uczestniczeniu jako programista w realizacji co najmniej trzech usług programowania i/ lub parametryzowania systemu informatycznego* o wartości projektu informatycznego** co najmniej 300 000,00 zł brutto; c) co najmniej 5 konsultantami, z których każdy posiada doświadczenie polegające na uczestniczeniu jako konsultant w realizacji co najmniej trzech usług programowania i/ lub parametryzowania systemu informatycznego* o wartości projektu informatycznego** co najmniej 300 000,00 zł brutto; d) 1 kierownik zespołu posiadający doświadczenie polegające na uczestniczeniu jako kierownik zespołu w realizacji co najmniej pięciu usługach programowania i/ lub parametryzowania systemu informatycznego* o wartości projektu informatycznego** co najmniej 300 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia ww. warunku. Minimalna liczba wymaganych osób wynosi 12 osoby. * system informatyczny rozumiany jako system informatyczny klasy ERP, który obejmuje co najmniej: księgowość, finanse, budżetowanie i controlling, zarządzanie jednostką, w tym majątkiem, logistykę. ** przez „wartość” projektu informatycznego Zamawiający rozumie sumę brutto (z VAT) wartości niematerialnych i prawnych oraz usług wykonanych przez Wykonawcę w związku z kompleksowym programowaniem i parametryzowaniem projektu. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek: a) określony w pkt 1 za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie; b) określony w pkt 2 za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek lub Wykonawcy spełniają go łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2.dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 3.w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 4.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5.2 ppkt 5.2.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem zakresu usług, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 3.w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 2. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdziale VI pkt 1-3, stanowiące Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 7 do SIWZ; 6) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5 Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1)Jeżeli w wyniku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia Umowy, niektóre z postanowień Umowy staną się nieważne lub niewykonalne, Strony zobowiązane będą do niezwłocznej zmiany Umowy w sposób oddający w sposób możliwie najwierniejszy zamiar Stron wyrażony w postanowieniu, które stało się nieważne lub bezskuteczne. 2)Jeżeli w wyniku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia Umowy, niektóre z postanowień Umowy staną się nieważne lub niewykonalne, Strony zobowiązane będą do niezwłocznej zmiany Umowy w sposób oddający w sposób możliwie najwierniejszy zamiar Stron wyrażony w postanowieniu, które stało się nieważne lub bezskuteczne.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena [PLN]
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Czas reakcji, naprawy i poprawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Ilość konsultantów wyznaczonych do realizacji zadania
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)