Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM, znak: ZP-261-95/2020.

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772082-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli i wyposażenia dla SPSK nr 1 PUM.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8523b2d-0ef8-43ba-bdb2-f12d246e6c59
Biuletyn 772082-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie
Regon 28889200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Unii Lubelskiej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-252
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 253 000
Zamawiajacy fax 914 253 001
Zamawiajacy email zampub@spsk1.szn.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
Adres strony internetowej https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Umowa o dofinansowanie nr POIS.09.02.00-00-0177/19-00/99/2019/924 zawarta w Warszawie w dniu 31.12.2019 r. Projektu nr POIS.09.02.00-00-0177/19 pn. „Kompleksowe odtworzenie wyposażenia i infrastruktury oddziałów udzielających świadczeń z zakresu leczenia chorób nowotworowych, układu kostno-stawowo-mięśniowego, położnictwa i ginekologii i leczenia chorób dzieci oraz współpracujących pracowni diagnostycznych w SPSK Nr1 PUM” w ramach działania 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres: Kancelaria SPSK Nr 1 PUM ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM, znak: ZP-261-95/2020.
Numer referencyjny ZP-261-95/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli i wyposażenia dla SPSK nr 1 PUM.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy PZP. c) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalog lub dokument z danymi technicznymi z zaznaczeniem wszystkich określonych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów danego produktu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta cenowa (Zał. Nr 1)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 Klimatyzator - Radiologia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin wykonania zamówienia wskazany w pkt 4 jest maksymalnym terminem dopuszczonym przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis PAKIET 1 Klimatyzator - Radiologia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 KRZESŁA DO POCZEKALNI, Klinika Hematologii z Oddziałem Transplantacji Szpiku - poczekalnia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin wykonania zamówienia wskazany w pkt 4 jest maksymalnym terminem dopuszczonym przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 KRZESŁA DO POCZEKALNI, Klinika Hematologii z Oddziałem Transplantacji Szpiku - poczekalnia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3 - Sprzęt AGD, Zakład Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin wykonania zamówienia wskazany w pkt 4 jest maksymalnym terminem dopuszczonym przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis PAKIET 3 - Sprzęt AGD, Zakład Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)